شبکه ایران: رییس کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است؛ نگرانی خاصی نسبت افشای اسناد ویکیلیکس ندارد، چرا که اسراییل در مرکز توجه اسناد افشا شده نیست!

روزنامه صهیونیستی هاآرتص، در شرایطی که مقامات آمریکایی به شدت از انتشار اسناد ویکیلیکس نگرانند و حتی اعلام کرده‌اند؛ ممکن است انتشار اسناد جدید جان برخی افراد را به خطر اندازد، بنیامین نتانیاهو اعلام کرده است؛ نگرانی خاصی نسبت این اسناد ندارد چرا که اسراییل در مرکز توجه اسناد افشا شده نیست!

این در حالی‌ست که سفارت آمریکا در تل‌آویو به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند که ممکن است اسنادی از روابط ویژه بین آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در میان اسناد منتشر شده توسط ویکیلیکس باشد.

ایت سوئدی ویکیلیکس که چهار سال سابقه فعالیت دارد، طی سال‌های اخیر اسنادی را در خصوص جنگ‌های عراق و افغانستان منتشر کرده است. برخی کارشناسان نسبت به اهداف پشت پرده ویکیلیکس و ارتباطات مخفی آن با برخی مقامات غربی هشدار داده‌اند و برخی دیگر نیز افشای اسناد را به جنگ داخلی میان احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات نسبت داده‌اند.

با این حال ابراز اطمینان زودهنگام نتانیاهو که قبل از افشای اسناد مذکور نسبت به نتیجه حاصله از این افشاگری ابراز اطمینان کرده است، بر ابهامات موجود می‌افزاید.

161/ن

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =