۰ نفر
۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۱

امروز برخی از روزنامه ها در رفتاری هماهنگ اقدام به چاپ عکس مردی کردند که اسلحه‌ای در دست دارد.

این عکس برای گزارشی درخصوص اغتشاشات روز شنبه تهران انتخاب شده بود که روزنامه های وطن امروز و ایران، تیترهای «جزئیات اغتشاش خیابانی عصر شنبه تهران» و «این تروریست‌های حامی صداقت» را برایش برگزیده بودند.خبرگزاری فارس هم آن را در صفحه نخست خود منتشر کرد.

این دو روزنامه در حالی اقدام به درج این عکس کردند که به نظر می‌رسد هیچ توجهی به اطلاعیه‌های رسمی سازمان‌های قضایی نداشته‌اند چرا که روز یکشنبه دادستانی تهران با چاپ تصویر فرد مذکور درباره هویت فرد مسلح دستگیر شده در ناآرامی‌ها اطلاعیه‌ای منتشر کرد و تأکید کرد که فرد مسلح دستگیر شده مربوط به تصویر مذکور نیست.

با وجود این، دو روزنامه مورد اشاره بدون توجه به این اطلاعیه اقدام به چاپ عکس و درج گزارشی در باره اغتشاشات شهر تهران کردند. این در حالی است که مرد نشان داده شده در تصویر؛ فرد مجنون و شیرین عقلی است که همه روزه در حوالی منطقه فاطمی صبح را به شب می‌رساند و آشنای دیرین اهالی این منطقه بوده و اسلحه در دست وی نیز اسباب بازی است که در روز شنبه همانند روزهای گذشته در خیابان‌ها سرگردان بود. اما نکته جالب توجه دیگری که در عکس‌های کار شده در دو روزنامه مورد توجه قرار می‌گیرد؛ دستکاری کردن تصاویر توسط فتوشاپ است.

در عکسی که روزنامه ایران استفاده کرده زنی در تصویر دیده می‌شود که در پشت سر مرد ایستاده اما در تصویر روزنامه دیگر، اثری از این زن نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 11243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۱
    0 1
    شما یک خبر گزاری جناحی هستید و سعی نکنید با انتشار این اخبار خود را از هر گرایش و جناحی مبرا بدانید در حالی که هنوز در مورد صحت ریاست جمهوری هنوز شورای نگهبان اعمال نظر نکرده شما درمورد کابینه ریاست جمهوری آینده نظر سنجی میکنید و مشخص است که طرف چه جناحی هستید
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۱
    1 0
    عجب نرم افزاريه اين فوتوشاپ... اين احتمال هم وجود داره كه عكس اين مجنون بيچاره از اسباب بازي فروشي كات شده باشه هااا..
  • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۱
    0 0
    راستی شما چرا چهره ان دو نفر را مات کردید نکنه خودی هستند؟!! اما در بی بی سی واضح بودند
  • بی نام IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۲
    0 0
    شما واقعا بي طرف هستيد .من موندم اين تيترها رو بخونن چه جوري نمي دونن شما طرف كي هستين .خاك بر سرطون با اين بي طرفي ديگه سر نمي زنم به اين سايت به اصطلاح بي طرف !!!! اصلا جرات اين رو هم ندارين 10تا عكس از كتك خوردن سربازا به دست به اصطلاح مردم نشون بدين . طرفداران موسوي هم به گفته اون عكسهايي كه ديدم با چماغ مردمن نه!!!! نظرمو نذاري مي فهمم طرف موسوي هستي.
  • بی نام IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۲
    0 0
    کاش همه مجنون ها و شیرین عقلها اینقدر مرتب بودند!
  • بی نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۲
    0 0
    اااااااااااااااااااااا..... چه عجب!!!!! بالاخره چندتا نظر رو گذاشتید؟ هرچند نظر منو نذاشتید..ولی اشکال نداره...ما عادت داریم به اینکه دهن ما رو ببندید.ولی نمی تونید افکار ما رو عوض کنید
  • اخراجي IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۲
    0 0
    آقاي بي نام من موندم اينهمه سواد رو از كجا آوردي.نكنه موقع كلاس و مدرسه در حال استفاده از "چماق" بودي بد نيست به بيانات خودتون توجه بفرماييد: ...خاك بر "سرطون"... اون عكسايي كه ديدم "چماغ" مردمن نه...
  • سفیر IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۲
    0 0
    از اطلاع رسانی به موقع شما در مورد اسلحه قلابی متشکرم.من هم دیروز متوجه شدم قلابیه.بی طرف بودن شما برای من روشن شده.به جوان ترها توصیه میکنم چشمهارو باز کنند. (والاان حزب الله هم الغالبون)
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۲
    0 0
    عجب بس بی بی سی هم فتوشاب داره
  • بی نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۲
    0 0
    آخه برادر اخراجی عزیز...شما که این هممممممممممممممممه سواد دارید خاک بر سرطون را با "ت" می نویسنند....
  • بهلول IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۳
    0 0
    این بینام آخریه خود شیرین عقله!! هنوز نمیدونه وقتی "اخراجی" کلمه "سرطون" رو توی کوت (یعنی این" ") می نویسه منظورش اینه که نفر قبلی اشتباه نوشته! اینو با نگاه کردن نظر قبلی می تونست بفهمه! ببینم حالا مشکل مملکت اینه که خبرآنلاین بیطرفه یا با طرف؟! شما فکر کنید طرف حق؛ نکنه حق فقط با شماست؟!