شکست سنگین مقابل سپاهان در کنار دیگر نتایج سنگین سرخپوشان بایگانی شد.

هشتم آذر یکی از بدترین روزهای تاریخ پرسپولیس بود. هواداران این تیم در آزادی شاهد شکست خانگی تیمشان مقابل سپاهان با نتیجه 4-1 در جریان لیگ برتر بودند. این بدترین بازی پرسپولیس در دو سه سال اخیر بود و بازیکنان این تیم حتی از بازی فصل گذشته مقابل شاهین نیز ضعیف تر بازی کردند.

 

شکست های سنگین پرسپولیس در تاریخ

(5-1) مقابل الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا: این بدترین نتیجه پرسپولیس در تاریخ حضور این تیم در مسابقات آسیایی به شمار می رود. پرسپولیس هیچگاه چنین شکست تحقیر آمیزی را به یاد ندارد.

 

(4-1) مقابل استقلال اهواز در دور برگشت لیگ آزادگان در سال 1375 : این شکست سنگین که یک بار دیگر نیز تکرار شد، همچنان ضعیف ترین نتیجه سرخپوشان در تاریخ لیگ به شمار می رود. با این وجود پرسپولیس در هر دو فصل که چنین شکستهایی را پذیرفت، قهرمان لیگ شد.

 

(4-1) مقابل الهلال عربستان در جام باشگاههای آسیا در سال 1377: این بازی رده بندی جام باشگاههای آسیا در هنگ کنگ بود که سنگین ترین شکست آسیایی تاریخ پرسپولیس (قبل از ادغام شدن مسابقات و تغییر نام به لیگ قهرمانان آسیا) محسوب می شد. در این بازی نیز ایوان مت کوویچ سرمربی سرخپوشان بود.

 

(4-1) مقابل سپاهان در جام حذفی در سال 1386 : این نتیجه در نیمه نهایی جام حذفی و در وقت اضافی حاصل شد و سنگین ترین شکست پرسپولیس در جام حذفی و همچنین سنگین ترین شکست این تیم مقابل یک تیم شهرستانی در ورزشگاه آزادی است. مصطفی دنیزلی با این باخت به کارش در پرسپولیس پایان داد.

 

(4-1) مقابل استقلال اهواز در لیگ برتر در سال 1387: در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، پرسپولیس در اهواز مثل سال 75 با نتیجه مشابه مغلوب استقلال اهواز شد تا یکی دیگراز سنگین ترین شکست های سرخپوشان در لیگ برتر ثبت شود.

 

(4-1) مقابل شاهین بوشهر در لیگ برتر 1388: در دومین بازی که علی دایی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت، سرخپوشان با ارائه یک نمایش ضعیف در بوشهر مغلوب تیم شاهین شدند. حوار مولا محمد با گل دقیقه 90 خود از سنگینی این باخت کاست تا بدترین نتیجه پرسپولیس در تاریخ لیگ در بوشهر ثبت نشود.

 

(4-1) مقابل سپاهان در لیگ برتر 1389 :یکی از بدترین شکست های خانگی پرسپولیس در تاریخ لیگ.

(3- صفر) مقابل استقلال تهران در دور رفت لیگ تخت جمشید در سال 1356

 

(3- صفر ) مقابل آلیمای قزاقستان در جام باشگاههای آسیا در سال 1375

 

(3- صفر) مقابل ذوب آهن در دور برگشت لیگ برتر در سال 1384

 

(3- صفر) مقابل پاس همدان در جام حذفی در سال 1386

151 ب

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =