به دنبال مصاحبه نماینده اصفهان و تذکر جمعی از نمایندگان مجلس به وزیر بازرگانی نسبت به کشف حجاب چینی ها در نمایشگاه بین المللی تهران، روابط عمومی این وزارت خانه توضیحاتی ارائه کرد.

  اهم توضیحات روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران را در ادامه به نقل از مهر بخوانید:

  • در ارتباط با مطالب درج شده مبنی بر عدم رعایت حجاب از سوی غرفه مربوط به کشور چین در جریان برگزاری پنجمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو باستحضار می رساند که با توجه به نظارتهای پیگیر و مستمر نیروهای یاد شده آنچه که محتملا اتفاق افتاده غفلت موردی یک یا دو نفر از غرفه داران در حفظ حجاب خود بوده است.
  • ضمن تقدیر از حساسیت جناب حجت الاسلام رهبر نسبت به مسئله حجاب موضوع فوق به نحوی به ایشان انتقال یافته که برای شخص وی این تصور بوجود آمده که در تمام ساعات و مدت برگزاری نمایشگاه چنین وضعیتی وجود داشته است.
  •  طبق ضوابط شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی مسئولیت غرفه داران با مجری هر نمایشگاه بوده و در مورد نمایشگاه صدرالاشاره و حساسیت های حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه از سوی حراست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی توجه و ضرورت رعایت مناسب حجاب اسلامی مشارکت کنندگان خارجی طی نامه ای به مجری نمایشگاه که شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو از شرکت های تحت پوشش وزارت صنایع است ابلاغ گردید.
  • بدیهی است مطابق مفاد نامه مزبور مسئولیت عدم رعایت مراتب اعلام شده و عواقب ناشی از آن به عهده ستاد اجرایی نمایشگاه مزبور (شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو) می باشد.

/ش ف

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقیقت گو IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ظاهرا ما باید به بد حجابی ها در نمایشگاهها به بهانه ی حضور شرکت های بین المللی و خصوصی تن بدهیم! همین روزها در دانشگاه شهید بهشتی نمایشگاه لوازم و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی برپاست. ظاهرا فقط دانشجویان باید مورد عطاب و خطاب مسئولین دانشگاه قرار بگیرند و هر فرد غیر دانشجویی به بهانه های مختلف مانند شرکت در نمایشگاه می تواند بدون هر گونه منعی پوشش نامناسب وارد دانشگاه شود!