افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پیش از پایان نیم فصل رقابتهای بوندسلیگا، برای دیدن تمرینات و یک بازی اشکان دژآگه بازیکن ایرانی تیم ولفسبورگ آلمان به این کشور سفر خواهد کرد.

خسرو والی زاده مدیر امور رسانه ای تیم ملی در این باره گفت:« تا پایان نیم فصل بوندسلیگا، بجز این هفته، دو هفته دیگر باقی است که تیم ولفسبورگ روز 20 آذر با تیم کایزرسلاترن در زمین حریف و روز 27 آذر با تیم هافنهایم در ولفسبورگ بازی خواهد داشت.»

افشین قطبی قصد دارد برای دیدن تمرینات و بازی دژآگه در یکی از این دو روز به آلمان سفر کند. ضمنا به گفته قطبی، احتمال اینکه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال نیز بدین منظور عازم آلمان شود، وجود دارد. قطبی نیز از این تصمیم رییس فدراسیون استقبال کرده است.

دژآگه 24 ساله که سابقه بازی در تیم های زیر 17 ، زیر 19 و زیر 23 سال آلمان و تیم های هرتابرلین و ولفسبورگ را دارد، اخیرا مورد توجه سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفته و نام او را در میان 50 بازیکن اعلام شده به کنفدراسیون آسیا قرار داده است. ضمن اینکه خود دژآگه نیز برای بازی در تیم ملی ایران ابراز علاقه کرده و چون تاکنون در تیم ملی A آلمان بازی نکرده، طبق مقررات فیفا می تواند در تیم ایران بازی کند.

 151 ب

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
    0 0
    حالا تعطيلات مي خواهيد برويد آلمان اشكان رو بهونه نكونيد.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
    0 1
    کفاشیان دیگه واسه چی میخواد بره!
  • بدون نام US ۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
    0 0
    پول بلیت رو کی میده؟