امیر شاپورزاده معتقد است اشکان دژاگه، ستاره ایرانی ولفسبورگ آلمان، به ایران خواهد آمد.

او که خود بزرگ شده آلمان است و در گذشته شرایطی مانند دژاگه داشت، می‌گوید: «به نظر من وقتی بازیکنی مانند او بعد از پیشنهاد تیم‌ملی ایران می‌گوید باید در این‌باره بیشتر فکر کنم، حتماً به تیم‌ملی خواهد آمد. این نشان می‌دهد او دارد به صورت جدی به این موضوع فکر می‌کند و به اعتقاد من چون شانسی برای بازی در تیم‌ملی آلمان ندارد، ایران را انتخاب می‌کند.»

شاپورزاده که سابقه بازی در تیم هانزاروستوک آلمان در بوندس‌لیگا را دارد و این روزها در استیل‌آذین بازی می‌کند، ادامه می‌دهد: «برای بازیکنی مانند من، اشکان یا فریدون زندی که در آلمان بازی کرده‌ایم حضور در تیم‌ملی ایران یک آرزو بود. حس عجیبی نسبت به کشورمان داشتیم و همیشه می‌خواستیم در تیم‌ملی باشیم. من فکر می‌کنم دژاگه هنوز این حس را دارد. ما با هم خیلی ارتباط داشتیم و او می‌گفت یکی از آرزوهای بزرگش این است. ولی به هر‌حال وقتی در بوندس‌لیگا خوش درخشید شانس حضور در تیم‌ملی آلمان را داشت. ولی الان دیگر این شانس خیلی کم شده و به نظرم اشکان تیم‌ملی ایران را انتخاب می‌کند.»

شاپورزاده معتقد است تجربه دژاگه به درد تیم‌ملی می‌خورد: «بله، او جزو معدود بازیکنان ایرانی است که قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرده است. فکر کنم قبل از او دایی، هاشمیان و کریمی این تجربه را داشته‌اند. دژاگه بازیکن خیلی مؤثری برای ولفسبورگ است و قطعاً تجربه‌اش خیلی به درد تیم‌ملی می‌خورد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 109664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =