مدیر برنامه های افشین قطبی در ایران اعلام کرد این مربی با تیمی ژاپنی به توافق نهایی رسیده است.

مهدی حاج باقر در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد:« قطبی بعد از پایان جام ملتهای آسیا به ژاپن می رود و فعالیتش را در تیم ژاپنی آغاز می کند. او امروز با تیم شیمیزو اسپالس ژاپن به توافق نهایی رسید و قراردادی سه ساله را با این تیم نهایی کرد. این تیم یکی از 6 تیم برتر لیگ ژاپن بوده و قطبی در پایان قراردادش با تیم ملی می رود تا تجربه جدیدی را در لیگ حرفه ای ژاپن داشته باشد.»
قرارداد 14 ماهه قطبی در پایان بازی های جام ملتها به پایان می رسد و این مربی بر اساس قوانین فیفا این اجازه را دارد که چند ماه قبل از پایان قراردادش ، مذاکرات برای یافتن تیمی جدید را برای پایان قراردادش آغاز کند. البته قبل از قطبی ، این فدراسیون فوتبال بود که از دو ماه قبل اعلام کرد در پایان بازی های جام ملتهای آسیا به دنبال مربی جدیدی برای تیم ملی خواهد گشت و یک مربی بزرگ خارجی را جایگزین قطبی می کند. اتفاقی که سبب شد قطبی در نامه ای اعلام کند قطعا بعد از جام ملتها از تیم ملی می رود و از همه بخواهد تا همدل با یکدیگر تیم ملی را در جام ملتهای آسیا همراهی کنند.
حتی گفته می شود افشین قطبی متن قرارداد با تیم جدیدش را سه شنبه گذشته به فدراسیون فوتبال برده و به علی کفاشیان ، رئیس فدراسیون فوتبال هم نشان داده و کفاشیان هم برای او در تجربه کاری جدیدش آرزوی موفقیت کرده است!
حاج باقر درباره تیم جدید قطبی می گوید:« افشین گفت و گویی را در این زمینه با سایت شخصی خود انجام داده که عصر روز پنجشنبه روی وبسایت شخصی اش قرار می گیرد. او آنجا دلایلش را برای انتخاب این تیم گفته است.» قطبی پیش از این در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرده بود که می خواهد بعد از جام ملتها تجربه ای جدید از سرمربیگری را در یکی از لیگ های معتبر دنیا تجربه کند و حالا حضور در جی لیگ اگر محقق شده باشد ، فرصتی مناسب برای اوست تا شعار فوتبال بین المللی اش را در فضایی خارج از فوتبال ایران به نمایش بگذارد.
همچنین افشین بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد فرانکفورت ترک می کند تا دیداری با خانواده اشکان دژاگه داشته باشد و بازی این بازیکن ایرانی الاصل را در لیگ آلمان به تماشا بنشیند. قطبی پیش از این از اشکان دعوت کرده تا در اردوی تیم ملی در امارات همراه تیم ملی کشورش باشد. او درحالی به این سفر می رود که شایعه شده بود برای بدهی مالیاتی ، ممنوع الخروج است. حاج باقر در این باره هم گفت:« این خبر شایعه ای بیش نیست. ما اختلاف مالی با باشگاه پرسپولیس بر سر مالیات قرارداد افشین داریم اما هنوز حکمی ابلاغ نشده که افشین ممنوع الخروج باشد.»

151

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 114641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
    1 0
    هرچی باشه از کار کردن تو ایران براش بهتره!
  • ف ط IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۸
    1 0
    افشين خان دل همه ي مردم برات تنگ ميشه كاش برميگشتي پرسپوليس هرجاباشي موفق باشي هميشه امپراطوربودي هستي ميموني خداحافظ