رئیس سازمان ورزش با حضور در دهکده ورزشکاران به ورزشکاران معلول ایران قول یکسان‌سازی حقوق آنها با افراد سالم و اهدای جایزه ویژه به رکود شکنان جهانی داد.

علی سعیدلو با حضور در دهکده ورزشکاران در بازی های پارآسیایی 2010 گوانگجو از نزدیک وضعیت ملی پوشان کشورمان را مورد بررسی قرار داد و از محل اسکان و تمرینات آنها بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید وعده داد ورزشکارانی که در این دوره از بازی ها موفق به جابه جا کردن رکورد جهان شوند و یا در یک رشته ورزشی چند مدال کسب کنند پاداش ویژه برای آنها در نظر گرفته می شود.

سعیدلو همچین عنوان کرد که گروه ویژه ای برای بررسی عملکرد ملی پوشان در نظر گرفته شده است تا ورزشکارانی که عملکرد قابل قبولی در این رقابت ها داشته اند پاداش ویژه به آنها تعلق گیرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی از احتمال پرداخت پاداش ویژه به اولین مدال آور زن، جوان ترین مدال آور کاروان و یا پیرترین مدال آور کاروان نیز خبر داد.

در این دیدار ورزشکاران از حقوق پایین خود در مقابل حقوق قهرمانان سالم گلایه کرده و خواستار یکسان سازی آن شدند که سعیدلو خطاب به خسروی وفا موافقت خود را با این موضوع اعلام کرد و گفت تا مقدمات لازم برای این کار از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین صورت گیرد و آن را برای تصویب نهایی به سازمان تربیت بدنی ارسال کند.

وی همچنین با اعضای تیم های ورزشی حاضر در دهکده به اتفاق فاطمه آلیا نماینده مجلس، محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا در جمع ورزشکاران حضور پیدا کرد.

سعیدلو در محل دفتر فرهنگی کاروان ورزشی ایران مستقر در دهکده بازی ها که به منظور عزاداری سالار شهیدان سیاه‌پوش شده است حضور یافت و از برپایی این حرکت فرهنگی تقدیر کرد.

بازدید از کمیته پزشکی کاروان ایران مستقر در دهکده از دیگر برنامه های دکتر سعیدلو بود. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 115903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =