یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات اعلام کرد: هشت نفر دیگر از عوامل جنایت تروریستی تاسوعای چابهار، دستگیر شدند.

این مقام آگاه در وزارت اطلاعات افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی ویژه اطلاعاتی ـ عملیاتی سحرگاه امروز، موفق شدند هشت نفر دیگر از عوامل تروریستی و مرتبطان این جنایت را در شهرستان های چابهار، نیکشهر و کنارک سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند. 

او ادامه داد: برابر اطلاعات به‌دست آمده، این‌گونه اقدامات با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی جریان سلطه و با هدف ایجاد ناامنی و جلوگیری از جهش بزرگ اقتصادی منطقه جنوب شرق کشور و بندر چابهار صورت پذیرفت که با استعانت از خداوند متعال، توطئه‌ها با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و خنثی خواهد شد. 

پیش از این هم یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات، گفته بود: سه بمب‌گذار که از یک کشور همسایه وارد میهن‌مان شده بودند و در تور ماموران ویژه وزارت اطلاعات قرار داشتند طی اقدامات کور جداگانه‌ای قصد بمب‌گذاری در مناطقی از جنوب و شرق کشور را داشتند که یک تروریست در درگیری با ماموران وزارت اطلاعات به هلاکت رسید. 

او افزود: عنصر تروریست دوم هنگام خروج از کشور دستگیر و نفر سوم میان جمعیت متاسفانه موفق شد به اقدام کور خود دست بزند و تعدادی از عزاداران حسینی را در شهر چابهار به شهادت برساند.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =