«صادقانه می‌گویم که تمایلی به ترک اوساسونا ندارم.»

این تیتر مصاحبه دو هفته قبل نکونام بود که واکنش‌های جالبی را در میان هواداران اوساسونا به همراه داشته است. آنچه در ادامه می‌خوانید کامنت‌های دوستداران اوساسوناست برای گفت‌وگو با ستاره ایرانی تیم‌شان.

کوریکا، از هواداران منطقه پامپلونا در این رابطه نوشته: «مدتی است دریافتم که تو بازیکن و انسان بسیار خاصی هستی. سال گذشته سال بسیار سختی بود و برای تو هم بدین ترتیب بود ولی هیچ کس شکی ندارد که تو بازیکن فوق‌العاده‌ای و انسان باشخصیت و در عین حال لیدر بزرگی هستی. امیدوارم که در اوساسونا با فوتبال خداحافظی کنی و باید از تو تشکر کرد. زنده‌باد اوساسونا.»

کاربر دیگری معتقد است که باید دستمزد نکونام را افزایش داد و در این رابطه گفته: «زنده‌باد نکونام. اوساسونا باید دستمزد تو را افزایش دهد.»

نکته جالب توجه اینجاست که در میان این نظرات، به‌سان گذشته، تعدادی از خوانندگان منطقه بیلبائو هم نظراتشان را نوشته‌اند و با مقایسه تیم اوساسونا و اتلتیک بیلبائو اعلام کرده‌اند که اوساسونا می‌بایست به دسته دوم سقوط می‌کرده و بحث و گفت‌وگوهای منطقه‌ای میان آنها صورت گرفته است.

در این میان، یک خواننده با تحقیر تیم اوساسونا نوشته که من فکر می‌کردم اوساسونا برای خرید ریبری، رونالدو یا کاکا وارد عمل خواهد شد ولی حتی مورینتس هم به پیشنهاد آنها پاسخ منفی داده و معلوم نیست که کاماچو با تیمی که هیچ بازیکن جدیدی نخریده، چطور می‌خواهد رقابت‌های فصل بعد را آغاز کند.

یکی دیگر از هواداران نوشته: «نکونام زمانی که مصدوم بود از تمام حمایت‌ها تشکر می‌کرد. تصمیم کنونی او نیز بسیار انسانی است. بازیکنی که از قاره دیگری در گوشه دیگری از دنیا به اوساسونا آمده، به ارزش‌های این باشگاه پایبند است و باید از او تشکر کرد. شک ندارم که حرفی که نکونام می‌زند، همان چیزی است که در دلش احساس می‌کند.»

پرس، یکی از هواداران سرسخت باشگاه اوساسونا نیز با تشکر از نکونام گفته: «نکونام، تو یک مرد بزرگی. چه بمانی و چه بروی از تو متشکریم.»

یکی دیگری از خوانندگان هم نوشته: «من هم مثل موزکور فکر می‌کنم. باید برخی از بازیکنان بومی تیم از جمله اسکرو از نکونام بیاموزند. هر جایی که هستی باید از تو تشکر کنیم نکونام. (آنها نکونام را انکو ENEKO می‌نامند.)»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 11707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۹
    0 0
    خبر جالب بود
  • پوریا IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۴/۱۵
    0 0
    مهدوی کیا هم همین قدر محبوب بود ولی خودش ، خودش رو خراب کرد.امیدوارم جواد طوری به بازی ادامه بده که همیشه همین طور محبوب مردم پامپلونا باشه. امیدوارم روزی برسه که همین حرفا رو طرفدارای تیمای بزرگ در مورد یه ایرانی بزنن. ما انقدر توانایی داریم.