مجموعه کامل آثار مرحوم دکتر «علی شریعتی» به زبان عربی، در نمایشگاه بین‌المللی امسال کتاب بیروت توانست جایگاه دوم را در پرفروش‌ترین‌های بخش کتب دینی کسب کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای «دارالحیاة»، مجموعه آثار دکتر علی شریعتی به زبان عربی از انتشارات مؤسسه انتشاراتی «دارالأمیر» لبنان است که در نمایشگاه امسال کتاب بیروت به عنوان دومین آثار پرفروش در بخش کتب دینی نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان معرفی شد.

کتاب «الصراط المستقیم» نوشته «عبدالله الهرری» از انتشارات مؤسسه انتشاراتی «دارالمشاریع» لبنان از دیگر کتاب‌هایی است که در صدر آثار پرفروش دینی نمایشگاه بین‌المللی کتاب قرار گرفت.

همچنین، ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان، آثار پرفروش در بخش کتاب‌های جامعه‌شناسی، سیاست، سیره نویسی، رمان، ادبیات، شعر، تاریخ، فلسفه و روانشناسی را نیز معرفی کرد.

پنجاه و چهارمین نمایشگاه کتاب بیروت با حضور بنیاد اندیشه اسلامی و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 15 تا 25 آذرماه در بیروت برگزار شد، در این نمایشگاه بیش از 200 ناشر محلی، عربی و بین‌المللی حضور داشتند.

60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 117863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
    0 0
    روحت شاد دکتر علی شریعتی