اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه با پا به توپ شدن کریم باقری برگزار شد.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران صبح روز گذشته برای برپایی اردوی 10 روزه وارد دوحه شد. این در حالی بود که معطلی بیش از حد در فرودگاه این شهر به علت ورود مسافران از کشورهای مختلف و کم بودن تعداد مامورانی که روادیدها را چک می کردند، باعث خستگی ملی پوشان شد.
کاروان تیم ملی بعد از فرودگاه عازم هتل اینترکنتینانتال شد و بازیکنان پس از صرف صبحانه جهت استراحت به اتاق های خود رفتند.
اولین جلسه تمرینی تیم ملی ساعت 19 و زیر نور و در یک هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان با وجود خستگی، توانستند به مدت یک ساعت و 15 دقیقه تمرین با نشاط و شادابی را برگزار کنند.
از نکات جالب توجه تمرین می توان به حضور کریم باقری اشاره کرد. وی که به عنوان مشاور فنی قطبی در کنار تیم ملی حضور دارد پا به پای بازیکنان تمرین کرد و آمادگی اش انگیزه بازیکنان را دو چندان کرده بود.

خسرو والی زاده، مدیر رسانه ای تیم ملی در این زمینه گفت:« اولین جلسه تمرین به خوبی برگزار شد و بازیکنان با وجود خستگی در پایان تمرین تمایل داشتند که بیشتر تمرین کنند. حضور باقری در اردو نیز به بازیکنان انگیزه داده است.»
وی درباره زمان برگزاری دومین دیدار دوستانه تیم ملی با آنگولا گفت:« قطعاً این مسابقه در دوحه برگزار خواهد شد، اما هنوز زمین بازی مشخص نشده و مسئولان در حال رایزنی هستند تا هر چه زودتر زمین بازی مشخص شود.»

151

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
    0 0
    به نظرم از کریم باقری باید در ترکیب فیکس تیم ملی استفاده شود . کریم می تواند در خط حمله و یا هافبک هجومی در تیم ملی به خوبی بازی کند . اگر برای او بازی خداحافظی نگذاشته بودند قطبی او را حتما دوباره دعوت می کرد .