۰ نفر
۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۶

3 جوان که در تهران و شهریار لابراتوارهای مواد مخدر (شیشه) راه‌اندازی می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش «جام‌جم»، اوایل هفته گذشته گزارش مردمی در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار قرار گرفت مبنی بر این که چند مرد جوان با راه‌اندازی لابراتوار شیشه و فروش مواد مخدر، جوانان را در دام اعتیاد گرفتار می‌کنند. ماموران با بررسی در این زمینه متوجه شدند مخفیگاه متهمان در یک خانه اجاره‌ای در شهرستان شهریار است.

بنابراین ماموران پس از هماهنگی قضایی با اصغری زاویه، بازپرس دادسرای شهریار، به محل اختفای متهمان اعزام شدند و پس از محاصره محل 4 مرد جوان را دستگیر کردند. در بازرسی از زیرزمین خانه اجاره‌ای نیز ده‌ها کیلو مواد اولیه تهیه مواد مخدر (شیشه) و پایپ کشف و ضبط شد. متهمان به اداره مبارزه با موادمخدر شهرستان شهریار منتقل شدند.

یکی از متهمان در بازجویی به پلیس گفت: من و 2 نفر از دوستانم از تهران به شهرستان شهریار آمدیم و با اجاره ‌خانه‌ای تصمیم گرفتیم یک لابراتوار مواد مخدر (شیشه) راه‌اندازی کنیم و با فروش مواد مخدر یکشبه پولدار شویم.

متهم یادآور شد: از 2 ماه پیش فعالیتمان را شروع کردیم و تصمیم داشتیم چند لابراتوار دیگر را هم راه‌اندازی کنیم که دستگیر شدیم.

با اعتراف این مرد، همدستان وی نیز در بازجویی به همکاری با وی اعتراف کردند. فرد دیگری که در خانه اجاره‌ای متهمان حضور داشت، در بازجویی مدعی شد برای ملاقات با دوستانش و مصرف مواد مخدر به خانه آنها آمده است. در حالی که تحقیقات از متهمان ادامه داشت، پدر مرد مهمان که همراه متهمان دستگیر شده بود، با حضور در مرکز پلیس از مردی کلاهبردار شکایت کرد.

کلاهبرداری از پدر زندانی

مرد شاکی در این باره به پلیس گفت: هنگام پیگیری وضعیت پرونده فرزندم که همراه 3 مرد قاچاقچی بازداشت شده بود، در دادسرا با مردی آشنا شدم که مدعی بود از طریق افرادی که در مراجع قضایی و انتظامی می‌شناسد، می‌تواند مقدمات آزادی فرزندم را فراهم کند که این فرد 71 میلیون تومان بابت آزادی فرزندم دریافت کرد و متواری شد.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات برای دستگیری کلاهبردار آغاز شد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =