فارس نوشت:

کارگردان مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» با بیان اینکه من هنوز تصمیمی مبنی بر حذف بخش‌های مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) نگرفته‌، گفت: «این امر مسئله ساده‌ای نیست و باید مدیریتش کنیم، باید شرایطی پیش بیاوریم که انشاءالله بتوانیم به بهترین شکل آن را منعکس کنیم.»

میرباقری ادامه داد: «این بخش‌های سریال زحمتی است که کشیده شده و نمی‌شود که با بوجود آمدن یک جریان کل آن را نادیده بگیریم.»

میرباقری در پاسخ به این سئوال که آیا این بخش‌ها حدف خواهند شد، تصریح کرد: «من چنین تصمیمی را تا به این لحظه نگرفته‌ام.»

کارگردان مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» همچنین درباره نورانی کردن چهره حضرت ابوالفضل(ع) نیز اظهارداشت: «آن هم بحثی است و فعلا یک گزینه‌هایی هست تا ببینیم مسیر بحث‌ها و جریان‌ها به چه سمتی پیش می‌رود. فعلا هم هفت الی هشت هفته به پخش بخش‌های مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) مانده است.»

او همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا از شیوه‌های جدید و نویی برای به تصویر کشیدن چهره حضرت ابوالفضل(ع) استفاده خواهد کرد، ‌پاسخ داد: «الان من چیزی نمی‌توانم بگویم. در حال حاضر ما درگیر مباحث خیلی پیچیده هستیم و باید ببینیم سرانجامش چه می‌شود و ببینیم این امکان به ما داده می‌شود که به شکل خلاقانه‌تری با آن برخورد کنیم یا خیر و هنوز این مسئله خیلی باز نشده است که با چه شیوه‌ای با آن مواجه شویم.»

54143

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میرزا US ۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
    1 0
    زنده باد میرباقری...زنده باد مختارنامه...
  • پری IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    0 1
    امیدوارم چهره نشون داده بشه ...حضرت ابوالفضل معصوم نبودن که نشون دادن چهره شون مشکلی داشته باشه ..
  • بدون نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    0 0
    هرچند حضرت عباس(ع) معصوم نبوده اند اما دارای آنچنان مقامی والا میباشند که همه ی شهدا ، ملائک،اولیا و صالحین ، جن و انس بر آن مقام شامخ غبطه می خورند. لذا این موضوع که شخصی با چهره ای نمایشی را در نقش ایشان بی پرده نشان داد حرمت دارد و شایسته نیست. لذا درخور ادب و معرفت ایرانی اسلامی است که رعایت نکاتی در این زمینه صورت گیرد تا خدای نا کرده بی احترامی نسبت به آن مقام والا نشود.
  • سید فرزاد کامزان زرین دشت فارس IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
    0 0
    حضرت ابالفضل شدن کار هر کسی نیست ولی می شود گوشه ای از وفاداریش در قالب فیلم نشان داد
  • داوود IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی امین زندگانی به اون خوشکلی رو گذاشتین برا مسلم دیگه کسی نمیمونه که نقش حضرت اباالفضل رو بازی کنه مگه اینکه نخواین چهعره رو نشون بدین خب نباید هم نشون بدین اگه چهره رو نشون بدین من یکی طی یه عملیات انتحاری صدا سیما رو میبرم رو هوا نگی نگفتی
  • امیر محمد IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام.من واقعا با قسمت وهب نصرانی گریه کردم و کلا با مختارنامه حال میکنم واقعا خدا اجرشون بده.ولی نشون دادن چهره حضرت عباس اشتباه شاید کسی از اون چهره خوشش نیاد.مهم اینه که بازیگر انتخابی هیکل درشتی داشته باشه و چهرش هم نورانی.یا علی
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
    0 1
    امیدوارم هر کاری میکنن حذفش نکن