«آشغال» این پاسخ رئیس کمیته تیم های ملی است به این سئوال که با چه ملاک و معیاری هومن افاضلی جانشین غلام پیروانی شده است.

 

پس از بارها تماس ، و شنیدن بوق های ممتد ، تلفن همراه به شماره موبایل تهرانی که پایانش 4550 است ، تلفن پاسخ داده می شود . آقای مسئول که  به احتمال فراوان باید فریدون معینی ، سرپرست کمیته تیم های ملی باشد ، آن سوی خط و درحالی که صدایش درحال رکورد شدن است ، با حالتی خاص و در همهمه ای که نشان می دهد در سالنی شلوغ مشغول شنیدن حرف های خبرنگاران است ، پاسخ می دهد:« بله فریدون معینی هستم ، بفرمایید.» حالا دیگر نباید تردیدی باشد که او خودش در سوی دیگر خط قرار گرفته و سئوال خبرآنلاین طرح می شود:« دو ساعتی هست که اعلام شده هومن افاضلی را برای سرمربیگری تیم می امید انتخاب کردند ، می خواستیم بدانیم این انتخاب بر اساس کدام ملاک و دلیلی بوده است؟»

پاسخ دهنده تلفن ، عین عبارات را برای جمعی که دورش نشسته اند تکرار می کند و با صدای بلند می گوید:« آشغال» و بعد تلفن قطع می شود.

سرپرست کمیته تیم های ملی درحالی این واکنش را نشان می دهد که هنوز دو ماه از شاهکار انتخابش برای هدایت تیم ملی نوجوانان نگذشته ، اکبر محمدی که از یک برنامه تلویزیونی با او آشنا شده بود و به یکباره شد سرمربی یکی از رده های ملی. حالا این جدیدترین انتخاب کمیته فنی تیم های ملی است که با انتقاد بزرگان فوتبال ایران همراه شده است. بزرگانی چون حسن حبیبی .

اما نکته هیجان انگیز تر زمانی است که عزیز محمدی ، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از این انتخاب جدید بی اطلاع است و می گوید:« مطمئنید؟ حالا بگذارید کفاشیان از سفر برگردد ولی من فکر نمی کنم در نبود او فدراسیون تصمیمی برای انتخاب مربی موقت تیم امید گرفته باشد.»

تاج دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم دقیقا به میزان عزیز محمدی از این تغییرات اطلاع داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
    0 0
    بخدااين فوتباله داغون رو تعطيل کنيد خيلي بهتره..