حبیبی: حزبی که نتواند سپربلای نظام شود حزب نیست/ رقابت های حزبی پیشرفت کشور را به همراه دارد

ایرنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: احزاب باید درکشور گسترش یابند چراکه رقابت های حزبی پیشرفت کشور را به همراه دارد.

محمد نبی حبیبی شامگاه دوشنبه درآیین تودیع و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی البرز افزود: یکی از اهرم های جمهوریت نظام اسلامی احزاب هستند.

وی ادامه داد: عده ای به حزب بدبین بوده در حالی که احزاب می توانند زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر را در کشور فراهم کنند.

حبیبی گفت: یکی از مشکلاتی که امروز درکشور آن است وقتی کالایی گران می شود اصل نظام و رهبری زیرسوال می رود درحالی که اگر احزاب پای کار باشند سپر بلای نظام می شوند.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید تیم کاری مشخص و برنامه برای اداره کشور داشته باشند، بنابراین به جای رقابت الفاظی باید رقابت برنامه ای بین نامزدها باشد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور، مبانی فکری و ایدئولوژی روشن و انتقال آن به مردم ، داشتن برنامه برای اداره کشور، تربیت اعضاء را از خصوصیت های مهم احزاب برشمرد.

وی تاکید کرد: حزبی که نتواند سپربلای نظام شود حزب نیست بنابراین به صلاح کشوراست تحزب عمق یافته و فرهنگ شود.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور خاطرنشان کرد: رقابت ها باید براساس برنامه ها صورت بگیرد و حزب موتلفه اسلامی با 200 دفتر درسراسر کشور وضعیت مردم را مورد بررسی قرار داده است.


حبیبی اضافه کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی به یک کشور سرافراز در پهنه جهان تبدیل شد که اراده الهی ، توجهات ائمه اطهار(ع) و همراهی مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
وی ادامه داد: استقلال، آزادی و برپایی حکومت جمهوری اسلامی در ایران سه دستاورد مهم انقلاب است و هر سال که می‌گذرد درجامعه ‌سازی دینی گام‌های مؤثرتری برداشته می شود.


وی گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی 90 هزار روستا داشتیم که 86 هزار روستا فاقد آب بهداشتی بودند و امروز شاهد اقدامات موثری در کشور هستیم.
حبیبی با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم ادامه داد: بحران هایی که درست شده رفع شدنی است و مردم ایران نسبت به اسلام و انقلاب با وفا بوده چراکه بارها درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی با ایستادگی در برابر مشکلات شایستگی خود را به اثبات رسانده اند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    5 0
    ایشون حزب و ارتش رو با هم اشتباه گرفته . حزب ممکنه منتقد و حتی مخالف نظام باشه ، مهم اینه که حکومت بتونه مخالفین رو هم تحمل و اقناع کنه تا قواعد مردم سالاری در همه جامعه نهادینه بشه .
  • US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    درست مثل فعالیت احزاب جمهوری خواه در اسپانیا و انگلیس که حکومت پادشاهی دارند