۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سنندج پرداخت شد

فرماندار شهرستان سنندج از پرداخت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمدابراهیم زارعی در شورای اشتغال شهرستان سنندج، با قدردانی از تلاش‌های ادارات خدمات‌رسان و شعب عامل بانک‌های شهرستان، خواستار جذب و راهنمایی افراد سرمایه‌گذار در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و مشاغل خانگی توسط مدیران ادرات متولی شد.

وی به پرداخت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان سنندج اشاره کرد و گفت: ۷۲۶ طرح به بانک‌ها معرفی شده که ۴۴۶ طرح آن به منجر انعقاد قرارداد شده است.

به گفته وی، این میزان تسهیلات برای یک‌هزار و ۲۵ نفر در شهرستان سنندج اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان با اشاره به توانایی‌های فرهنگی و طبیعی منحصر به فرد شهرستان سنندج گفت: حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، بوم‌گردی،کشاورزی و مشاغل خانگی شهرستان دارای مزیت‌های فراوان از نظر تنوع برای سرمایه‌گذاری است.

زارعی اضافه کرد: مدیران ادرات با جذب و راهنمایی افراد سرمایه‌گذار در این حوزه‌ها تمامی تلاش خود را در راستای رفع مشکل بیکاری بکار گیرند.

زارعی در ادامه با تاکید بر تلاش مضاعف، برای ادامه فعالیت و پرداخت تسهیلات بیشتر به متقاضیان عنوان کرد: با وجود شرایط اقتصادی کشور  و تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی، کار گروه اشتغال شهرستان باید نظارت کافی بر چگونگی پرداخت تسهیلات و نحوه مصرف آن توسط متقاضی و همچنین و نظارت کافی بر احقاق حقوق کارگران از طرف کارفرماها را داشته باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =