۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
وزیر ورزش به استان کرمان سفر می کند

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه، شنبه ۱۷ آذر جاری به شهرستان‌های کرمان و رفسنجان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برنامه سفر یک روزه ی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به شهرستان های کرمان و رفسنجان اشاره کرد و گفت: مراسم استقبال از وزیر ورزش و جوانان ساعت ۹:۳۰ دقیقه تا ۱۰ در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: سلطانی فر پس از ورود به فرودگاه کرمان به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح به سمت شهرستان رفسنجان حرکت می کند. امیری خراسانی تصریح کرد: وی در بدو ورود زمین چمن تختی، سالن ۹دی و استخر بخش خصوصی شهرستان رفسنجان را  افتتاح می کند.وی یادآور شد: بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی آگاه از بخش خصوصی  از دیگر برنامه های سفر وزیر به این شهرستان است.

امیری خراسانی گفت: سپس سلطانی فر برای افتتاح و حضور در چند برنامه راهی کرمان می شود.وی، افتتاح زورخانه بین المللی و پیست دوچرخه سواری کرمان، دیدار با نماینده ولی فقیه در محل دفتر امام جمعه، حضور در ستاد ساماندهی جوانان در محل استانداری و نشست کنگره شهدا(کمیته ورزش و جوانان) در دفتر استاندار را از برنامه های سفر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به کرمان برشمرد.امیری خراسانی افزود: وزیر ورزش و جوانان ساعت ۲۱، کرمان را به مقصد تهران ترک می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =