سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی: تحقق اهداف مالیاتی در گرو حمایت از تولید است

سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی در جلسه معارفه خود ضمن تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید گفت : تحقق اهداف مالیاتی در گرو حمایت از تولید است .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسن کوماسی در جلسه معارفه‌اش به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان، با بیان اینکه مؤدی مداری و رعایت حقوق شهروندی از اولویت های این دستگاه اجرایی است افزود: برای افزایش رعایت تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مهیا شده است.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید، بر رعایت قانون در عین تسهیل امور اشاره و اظهار کرد:  اگر به دنبال سهم بزرگتری از مالیات هستیم، باید از تولید حمایت کرده و دید توسعه گرا در این زمینه داشته باشیم.

کوماسی با اشاره به مودی محوری و محوریت اطلاعات اقتصادی در تعیین مالیات قابل پرداخت مؤدی در سیستم های جدید مالیاتی گفت: تغییر مقررات و زیرساخت های مالیاتی در کنار مؤلفه مهمی چون تغییر نگرش کارکنان و هماهنگی آنان با ساختار جدید است که نتایج مورد نظر را در پی خواهد داشت .

وی با بیان اینکه شفافیت در بیان دیدگاه ها و وجود فضای نقد در دستور کار وی قرار دارد ، ادامه داد: شفاف سازی و ایجاد انگیزه بیشتر در همکاران نیازمند نبود اجحاف، شایسته سالاری و سازماندهی  منطقی سنیروهاست.

گفتنی است، حسن کوماسی امروز به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی جایگزین یعقوب مزرعه‌لی مدیرکل سابق این اداره معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =