زنگنه بعد از نشست اوپک: سخت بود، سخت‌تر از همیشه اما همیشه امید هست!

بیژن نامدار زنگنه بعد از نشست طولانی اوپک خیلی خسته و در میان خبرنگاران خارجی و مسئولان امنیتی به سمت هتل محل اقامتش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ رضازندی خبرنگار تخصصی حوزه نفت و انرژی ایران از محل اوپک دو ویدئوی کوتاه منتشر کرده است از لحظه پایان نشست شامگاهی روز اول اوپک در وین. نشستی که به نظر می‌رسد به شدت تحت تاثیر حضور برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران بوده است.

زنگنه در مسیر خروج در این ویدئوها به خبرنگاران انگلیسی زبان می‌گوید که باید ببینند روز بعد چه اتفاقی می افتد اما وقتی زندی از او می پرسد در یک جمله جلسه را خلاصه کند، می گوید:«سخت ، سخت‌تر از همیشه .»خبرنگار ایرانی از او می پرسد برای جلسات فردا امیدی هست که پاسخ می شنود:«انسان همیشه به امید زنده است.»

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    0 5
    خدای متعال خیر دنیا و اخرت را نصیب نمایندگان و مسیولین اجرایی محترم نماید که در خدمت بکشورشان شب از روز نمی شناسند، مردم امانت الهی در دست مسیولین هستند و خداوند بالاترین ثروت معنوی را به مسیولین اجرایی می دهد که در خدمت بمردم شان شب از روز نمی شناسند.پاداش معنوی سبقت برای خدمت به مردم است که ذکر خدا و سبب اطمینان قلب ها است. مردم امانت الهی در دست مسیولین هستند و نمایندگان محترم و مسیولین که در امور مردم شان هستند، مسیولیت پذیری سنگین تری نسبت به مردم شان دارند