۲۲۰ میلیون متر مکعب مصرف ۲ ماهه گاز در لرستان

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت : در استان لرستان طی دو ماه نخست پاییز امسال ۲۲۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف شد در حالیکه در مدت مشابه سال قبل ۲۳۵ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده بود .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، غلامرضا لطفعلیان افزود : مصرف گاز در ماههای مهر و آبان سال گذشته به ترتیب ۹۱ و ۱۴۴ میلیون متر مکعب بود و مصرف مهر و آبان امسال به ترتیب ۹۴ و ۲۲۰ میلیون متر مکعب بود .

وی گفت  : با توجه به اینکه تعداد مشترک متغیر تاثیر گذاری بر مصرف گاز است می توان گفت با توجه به افزوده شدن حدود ۳۰ هزار مشترک به جمع مشترکین گاز در یک سال اخیر ، مشترکین دقت بیشتری در درست مصرف کردن گاز از خود نشان داده اند که جای قدردانی دارد .

مصرف ۴ میلیون متر مکعب در بخش مصارف خانگی
وی گفت : بیشترین مصرف روزانه در دو ماه اخیر ( مهر و آبان ) در روز ۲۴ آبان بوده با مصرف بیش از ۴ میلیون متر مکعب که بخش عمده این گاز در بخش خانگی مصرف شد.

لطفعلیان با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران همواره روشهای صرفه جوئی ضروری را به اطلاع مردم می رساند افزود : امید می رود مصرف گاز شکل منطقی و اصولی گرفته و این انرژی پاک بیشتر در حوزه صنعتی و رونق بخش تولید مصرف و موجب توسعه استان شده و از هدر رفت در بخش خانگی جلوگیری گردد .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =