از «خرده نان» تا «مردی به نام دایک»/ آغاز اجرای چهار نمایش جدید در تئاتر شهر

«فاندو و لیز»، «پرومته / طاعون»، «خرده نان» و «مردی به نام دایک»، چهار نمایش تازه مجموعه تئاتر شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که علاوه بر اجرای نمایش «شاه لیر» در تالار اصلی، چهار اثر نمایشی جدید  از هفته جاری در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه به صحنه خواهند رفت.

در تالار اصلی، نمایش «شاه لیر» نوشته ویلیام شکسپیر و کارگردانی مسعود دلخواه، هر روز ساعت ۱۸ به مدت زمان ۲۰۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان روی صحنه می رود.

در این نمایش مهدی سلطانی، الهام پاوه‌نژاد، بهاره رهنما، خسرو شهراز، رحیم نوروزی، محمدصادق ملک، ناصر عاشوری، محمدرضا علی اکبری، حمیدرضا هدایتی، محمد صدیقی‌مهر و ... به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو، نمایش«فاندو و لیز» نوشته فرناندوآرابال به کارگردانی هوشمند هنرکار و بازی پرستو کرمی، میثم یوسفی، مهناز غمخوار، علی طاهری، سیاوش خادم‌حسینی و هوشمند هنرکار از روز جمعه ۱۶ آذر ساعت ۱۸ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است.

«پرومته / طاعون» عنوان نمایش جدید دیگری به کارگردانی شهاب آگاهی است که از روز یکشنبه ۱۸ آذر ساعت ۲۰ با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز می‌کند. در این نمایش سارا اکبری، طاهره هزاوه، محمد مجد طاهری، نیلوفر ندایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «خرده نان» به نویسندگی و کارگردان کورش سلیمانی و بازی رضا بهبودی و آناهیتا اقبال‌نژاد نیز از روز جمعه ۱۶ آذر، ساعت ۱۹ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان اجرای خود را در تالار سایه آغاز می‌کند.

«مردی به نام دایک» هم عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی هال ورثی‌هال و روبرت میدل‌مس و کارگردانی  مهدی میامی است که از روز پنجشنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه رفته است. در این نمایش، کریم اکبری‌مبارکه، حمیدرضا نعیمی، سودابه جعفرزاد، طیبه میامی و شهرام پوراسد به عنوان بازیگر حضور دارند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =