کریمی‌اصفهانی: احمدی‌نژاد در نهایت ورشکستگی سیاسی هم راه فریب جامعه را پیش گرفته است/ مدعی‌العموم ورود کند

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی و اقتصادی اصولگرا گفت: بزرگ‌ترین خیانت و جنایت که براساس اجتهاد شخصی آقای احمدی‌نژاد بر کشور وارد شد، پرداخت یارانه بصورت نقدی به قشر آسیب‌پذیر بود.

احمد کریمی اصفهانی در واکنش به سخنان محمود احمدی‌نژاد مبنی بر افزایش یارانه نقدی و پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار تومان به هر فرد با ذکر این موضوع که پیش از آنکه به شرایط فعلی اقتصادی کشور بپردازیم باید به همان زمانی که آقای احمدی‌نژاد مساله یارانه‌ها را مطرح کرد برگردیم تا به اصل واقعیت برسیم، گفت: احمدی‌نژاد در این رابطه بزرگترین جنایت را انجام داد، کار را فشل کرد و باعث شد مردم به ویژه در روستاها به امید گرفتن یارانه بدون اینکه بدانند دولت چه خیانتی را علیه آنها انجام داده است، به این مبلغ وابسته شوند. این در حالی است که تنها مساله مهم در این خصوص برای آقای احمدی‌نژاد عوام‌فریبی بود؛  پرداخت مبلغی برای عوام فریبی تا بتواند آرای مردم را به سمت خود جذب کند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: امروز نیز که احمدی‌نژاد این سخنان را تکرار می‌کند با علم بر این موضوع است که همه اقتصاددان‌ها می‌دانند که مراکز تولید به سمت ورشکستگی رفته‌اند و بیکاری بزرگ‌ترین معضل جامعه است که هزاران آفت به جان خانواده‌های ما انداخته است.

کریمی اصفهانی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: متاسفانه صدا و سیما تا امروز به خوبی به این مسائل نپرداخته و تحلیل درستی ارائه نمی‌کند که کارشناس‌ها بنشینند و به مردم بگویند این یارانه‌ها چه مشکلاتی برای جامعه ایجاد کرده است. لذا امروز هم علیرغم اینکه احمدی‌نژاد در نهایت ورشکستگی سیاسی قرار گرفته است، باز هم فکر می‌کند با گفتن این حرف‌ها می‌تواند با توجه به مشکلات مردم و کاهش ارزش ریال، راه فریب مجددی پیش گرفته و جامعه را ملتهب کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با ذکر این موضوع که اکنون وظیفه مدعی‌العموم است که به موضوع رییس دولت‌های نهم و دهم ورود کند، گفت: دادگاه‌های ما باید به منظور در امان نگه داشتن جامعه از اعمال مجدد این فریب‌ها، فرافکنی‌ها و خیانت‌هایی که احمدی‌نژاد در روند کار خود به کشور وارد کرده است، ورود کنند و اجازه اظهارنظر را از احمدی‌نژاد بگیرند. من مشکل اصلی را در این می‌بینم که جلوی آدم‌های فاسد و خیانت کار را نمی‌گیرند.

کریمی اصفهانی در توصیه‌ای به دولت دوازدهم گفت: متاسفانه دولت فعلی نیز به رغم انتقاداتی که به احمدی‌نژاد دارد امروز مساله بسته‌های اقتصادی را مطرح می‌کند در حالیکه اگر این مبلغ را به بنگاه‌های اقتصادی اختصاص دهد به نتیجه به مراتب بهتری خواهیم رسید.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • AE ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    3 1
    آقای کریمی هر وقت مردم بهتون رای دادن اونوقت حرف بزن . حزب همیشه شکست خورده:اصولگرا