طرح جامع گردشگری استان چهارمحال وبختیاری با جدیت پیگری شود

ایرنا نوشت : معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری گفت :طرح جامع توسعه گردشگری محور و بنای فعالیت های گردشگری استان به شمار می رود که سالهاست به دلایلی به نتیجه نرسیده و انتظار می رود در این خصوص پیگیری های جدی تری انجام گیرد.

مجید نظری  در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: طرح آمایش سرزمین استان بزودی تصویب می شود و بی شک بخش مهمی از آن به حوزه گردشگری استان اختصاص یافته که بعنوان برنامه راهبردی این حوزه می تواند راهگشا باشد.
نظری همچنین با تاکید بر تسهیل در امر سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با حرکت بر محور قانون و دوری از کاغذبازی های اداری در جذب سرمایه گذار هم افزایی داشته باشند.
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر معرفی استان بعنوان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور اظهار داشت: در سالهای گذشته نسبت به این مهم بخوبی پرداخته نشده و معرفی استان بطور شایسته انجام نشده است.
مهرداد جوادی افزود: باید برای معرفی هرچه بهتر استان تبلیغات گسترده انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: باید از شعار در این حوزه پرهیز کرد و در این مسیر اقدامات عملی را در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است، در این نشست چند طرح توسعه گردشگری استان از قبیل طرح تله کابین زردکوه و هتل آپارتمان روستای چلوان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =