انهدام باند سارقین دوچرخه با ۲۲ فقره سرقت در لاهیجان

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از انهدام باند سارقین دوچرخه با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: بازسازی صحنه‌های وقوع سرقت نشان از عدم رعایت موارد امنیتی بسیار ساده از سوی شهروندان می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در تشریح این خبر گفت؛ در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ منازل که عمدتاً با شیوه و شگردی خاص اقدام به سرقت دوچرخه می‌نمودند بلافاصله با تشکیل اکیپی ویژه رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود، بلافاصله و به‌صورت هم‌زمان چند اکیپ مختلف از کلانتری‌ها و پلیس آگاهی شروع به تحقیقات گسترده میدانی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم نموده و با فعال نمودن منابع و مخبرین و فعال نمودن گشت‌های نامحسوس سرنخ‌هایی از سارقین این باند به دست آمد.

سرهنگ عزیزی در ادامه تصریح کرد، سرانجام مأمورین کلانتری ۱۱ موفق گردیدند سارقین ۲۶ و ۳۰ ساله این پرونده را حین فروش دوچرخه سرقتی دستگیر نمایند.

وی ادامه داد، در تحقیقات تکمیلی متهمین به ۲۲ فقره سرقت دوچرخه و فروش برخی از آنان معترف گردید که در بررسی از منزل سارقین تعدادی دوچرخه و اموال دیگر سرقتی کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مال حرام این پرونده شناسایی و تلاش در جهت دستگیری آنان ادامه دارد تأکید کرد: بازسازی صحنه‌های وقوع سرقت نشان از عدم رعایت موارد امنیتی بسیار ساده از سوی شهروندان می‌دهد که این امر توجه بیشتر مردم به هشدارهای پیشگیرانه پلیس را می‌طلبد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =