نشست رسیدگی به  مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل برگزار شد

با حضور سید جعفر رسولی فرماندار ویژه و جمعی از مسئولین اجرایی استان و شهرستان، جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی، در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  مازندران، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل در این جلسه گفت: همه مسئولین باید حمایتهای ویژه ای را در چارچوب قانون، برای تولید کالای ایرانی و اشتغال پایدار، از فعالان اقتصادی در دستور کار قرار دهند.

فرماندار ویژه آمل اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای میدانی که از واحدهای تولیدی و صنعتی داشتیم، تعداد زیادی از کارگران، در حال کار و تلاش هستند که از فعالان اقتصادی با توجه به فراهم کردن زمینه اشتغال و تولید، تشکر می کنیم.

رسولی بیان داشت: باید از هر فرصتی و با استفاده از ظرفیت های قانونی، مشکلات بخش تولید و صنعت را برطرف کنیم تا آنها با توان بالا به تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: 45 درصد از صنعت و 75 درصد از صادرات استان به شهرستان آمل تعلق دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت : مصوبات کارگروه ستاد تسهیل در حکم قانون است و باید به آن عمل شود و مدیرانی که از آن تبعیت نمی کنند باید با آنان برخورد شود.

اصغری بیان داشت: در حوزه اشتغال فراگیر 750 میلیارد تومان تسهیلات داریم که 550 میلیارد تومان آن در استان هنوز مانده و با توجه به اینکه آمل بیشترین واحدهای صنعتی را در مازندران دارد، با حمایت بانکها و همکاری با واحدهای صنعتی، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

یکی از فعالان اقتصادی نیز در این جلسه گفت: حمایت دولت از صنعتگران و تولیدکنندگان باعث رونق صنعت می شود باید با مدیرانی که نگاه ویژه به بخش صنعت ندارند برخورد گردد.

رضوی تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش صنعت و فعالان، می تواند موجب رونق صنعت کشور شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    0 0
    خدای متعال خیر دنیا و اخرت را نصیب نمایندگان و مسیولین اجرایی محترم نماید. تولید بازوی کشور در جنگ اقتصادی است. مردم امانت الهی در دست مسیولین و بازوی کشور در مقابل تهدید هستند و اشتغال سبب زندگی سالم مردم می شود و گسترش تولید سبب خودکفایی و پیشرفت کشور می شود و بیگانه خود را مقابل مردم و پیشرفت کشور، خلع سلاح می بیند