۰ نفر
۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷

آویگدور لیبرمن: همکاری امنیتی خوبی با تشکیلات خودگردان داریم


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه دستیابی به راه حلی دیپلماتیک برای صلح خاورمیانه دست کم 10 سال به طول می انجامد؛ به همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "آویگدور لیبرمن" اعلام کرد 10 سال دیگر هم اثری از صلح بین این رژیم و تشکیلات خودگردان نخواهد بود.

در حالی که مذاکرات سازش خاورمیانه با کارشکنی های تل آویو به بن بست رسیده است، لیبرمن دستیابی به توافقی صلح آمیز با طرف فلسطینی را مستلزم گذشت دست کم 10 سال دیگر دانست.

وی گفت: من فکر می کنم که ما مناسبات اقتصادی و امنیتی مشترک خوبی داریم و باید به این همکاریها برای یافتن راه حلی سیاسی به منظور حل اختلافاتمان تا 10 سال آینده ادامه دهیم.

به ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، تحمیل یکباره صلح به صلاح منطقه نیست و این امر باید به صورت گام به گام صورت گیرد. لیبرمن پیشتر نیز از بی نتیجه بودن مذاکرات سازش خبر داده بود. جالب اینکه "حزب اسرائیل خانه ما" به رهبری لیبرمن از جمله مخالفان سرسخت توقف شهرک سازی در مناطق فلسطینی است.

این ادعا در حالی از سوی لیبرمن مطرح می شود که کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه متشکل از آمریکا، سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا و روسیه مقامهای تل آویو را مسئول شکست مذاکرات سازش می داند.

اعتراف صریح این مقام صهیونیست به همکاری امنیتی اشغالگران با تشکیلات خودگردان ابومازن در حالی است که گروههای مقاومت فلسطین از جمله حماس بارها درباره پیامدهای این همکاری هشدار داده اند.48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =