نماینده مجلس: با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باید شاهد بازنشستگی ۴ هزار نفر باشیم

ایرنا نوشت: محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت وارد فاز مثبتی در کنترل بازار شده است و تاثیر آن باید قابل رویت در زندگی مردم باشد.

محمد علی وکیلی روز چهارشنبه در همایش «در امتداد امید» در شهرستان قرچک با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان کرد: برای گذر از بحران های اقتصادی، تمامی افراد باید وارد میدان شوند، وضعیت کنونی کشور پایدار نخواهد بود و با تدابیر دولت از این شرایط بیرون می آییم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت موجود کشور قابل دفاع و دولت هم بتنهایی مسئول این شرایط نیست هر چند که می توانست با وجود تمامی مشکلات و کاستی ها تصمیم گیرتر باشد.
وکیلی تاکید کرد: عملکرد این دولت نه در ظرف مطلوبات بلکه در ظرف مقدورات خود قابل نقد است و باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به اینکه تصمیم های دولت در برخی موارد کند ولی حساب شده بود اظهارداشت: برجام می توانست مشکلات زیادی را حل کند اما وقتی ساختار قدرت در جهان طوری است که آمریکا یک طرف و دنیا در طرف دیگر است باعث شد تا دستاوردهای برجام سر سفره ملت نیاید.

وی گفت: آمریکا از معاهدات بین المللی خارج شد و باید هزینه خروجش را می داد اما دنیا نتوانست با آن مقابله کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید در صحنه های جهانی دستاوردهای خوبی داشته است و خدمات دولت باید در امیدافزایی جامعه تداوم داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: نقد از مسئولان، دولت، مجلس، شوراهای اسلامی و گروه های مختلف سیاسی حق ملت است و قدرت در تمامی سطوح باید پاسخگوی مردم باشد.

وکیلی اظهارداشت: زمانی می توانیم شعار شفافیت در کارها را سر دهیم که به مردم پاسخگو باشیم و درِ اتاقهایمان بر روی آنان باز باشد.

وی تصریح کرد: در مسیر فعالیت ها باید حق گفت، به حق عمل کرد و نباید حق را قربانی تکلیف ساخت.

اجرای قانون بازنشستگان برای همه یکسان باشد
وکیلی با تاکید بر لزوم بازکردن فضای فعالیت برای جوانان گفت: هدف از رفتن بازنشستگان از دولت این است که فضای فعالیت را برای جوانان باز کنیم و نظام اجرایی کشور شاهد حضور نیروی جوان پر انرژی و تفکر نو شود.

وی افزود: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان امروز باید شاهد بازنشستگی چهار هزار نفر و ورود همین تعداد نیروی جوان و خلاق در بدنه دولت باشیم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: البته قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید برای همه یکسان اجرا شود.

214219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =