ساماندهی بیش از ۴ هزار وانت بار در سطح شهر ارومیه

رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به ساماندهی ۴ هزارو ۱۹۳ وانت بار در سطح شهر، از بازسازی و نوسازی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شهری خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهدی مژدهی فر در تشریح این خبر گفت:  از سال گذشته صاحبان خودرهای دیزلی نسبت به ثبت نام و اخذ پروانه اشتغال و فعالیت به سازمان مراجعه کرده اند که تاکنون دو هزار و ۲۶۷ خودرو دیزلی ثبت نام و ۶۶۵ خودرو ساماندهی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت، اظهار کرد: روند بازسازی اتوبوس ها شامل صافکاری، نقاشی، تعمیرات موتور، پمپ و تعویض صندلی‌ها در تعمیرگاه مرکزی سازمان و توسط پیمانکاران بخش خصوصی و نیروهای  فنی و خدماتی با هزینه بسیار پایین و بدون تحمیل هزینه اضافی برای  شهرداری تداوم دارد.

به گفته وی بازسازی های صورت گرفته توانسته درصد زیادی از ناوگان اتوبوس رانی را مناسب سازی و کارکرد و کارآیی این اتوبوس ها را تا چند سال آینده مطلوب کند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه با یادآوری اینکه روند بازسای اتوبوس های شهری همچنان تدوام دارد، بیان کرد:  بازرسان ویژه فنی برای کنترل وضعیت فنی اتوبوس ها و جلوگیری از فعالیت اتوبوس های دارای نقص فنی فعالیت و جهت بازسازی به تعمیرگاه مرکزی سازمان هدایت خواهند کرد.

مژدهی‌فر خاطر نشان کرد: طی این مدت ۴ هزارو ۱۹۳ وانت بار در سطح شهر ارومیه ساماندهی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =