تشکیل ۶۱۵ پرونده قاچاق در استان اردبیل

رییس تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: امسال ۶۱۵ پرونده قاچاق کالاها در تعزیرات حکومتی این استان تشکیل و ۹۵ میلیارد ریال جریمه برای این پرونده ها در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسین نجف زاده  بیان کرد: خلخال با کمترین تخلفات و جرایم صنفی مربوط به قاچاق کالا و ارز از پاک ترین شهرستان های استان در این زمینه است.

وی سهم شهرستان خلخال از مجموع پرونده ها را ۲۰ فقره با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه و کمتر از پنج درصد مجموع پرونده های قاچاق کالای این استان ذکر کرد.

رییس تعزیرات حکومتی استان اردبیل همچنین به کاهش نرخ تورم در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ ماه گذشته نه تنها نرخ برخی از اقلام در بازار افزایش نداشته بلکه قیمت چند کالای اساسی از جمله مصالح ساختمانی و آهن کاهش یافته است.

نجف زاده اظهار داشت: روند کاهشی نرخ کالاها در بازار استان اردبیل موجب کاهش موارد احتکار کالا و افزایش امید مردم به بهبود وضعیت اقتصادی شده است.

وی افزود: شرایط فعلی اقتصادی جامعه شرایط عادی نبوده و در چنین شرایطی اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی درگیر به عنوان ضابط تشکیلات قضایی از جمله صنعت ، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =