باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی سپاه گفت: دشمنان اخیرا با تحریم اقتصادی ما را تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند .

بیست ودومین یادواره ۱۲۰ شهید شهرستان انار با حضور اقشار مختلف مردم ومسئولین شهرستان انار وهمچنین سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار حسنی سعدی مدیر کل بنیاد شهید استان در امام زاده محمد صالح (ع) انار برگزار شد .

دراین مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء وخانواده معزز انان گفت: شهیدان کسانی هستند که درعرصه‌های مختلف جان فشانی کردند وجان خود را تقدیم اسلام واهل بیت (ع) نمودند.

وی افزود: امروزه عزت وعظمت وامنیت واقتدار ما مدیون خون پاک شهیدان است وما باید از شهیدان درس والگو بگیریم .

حجت الاسلام منتظری گفت: شهدا ما با مدیریت جهادی توانستند پیروز شوند وما هم باید رهرو راه شهدا و  ولایت باشیم.

در ادامه سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است که گوشه‌ای از رشادت‌ها وفداکاری‌های شهدا را به نسل جوان که بصورت عینی  دوران ۸ سال دفاع مقدس را درک نکرده اند یاد آوری کنیم .

وی گفت: چهل سال است که دشمنان ما انقلاب اسلامی را به جنگ ودرگیری قومی وایجاد ناامنی مرزی واخیرا تحریم اقتصادی تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند ومقتدرانه در مقابل دشمن بایستد.

این مراسم با مداحی وسینه زنی همراه بود و درحاشیه این مراسم نمایشگاهی از جنگ وجبهه با عنوان از خاک تا افلاک برپا شده بود.

درپایان قبور مطهر شهدا عطر افشانی شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =