یکهزار و ۵۰۰ تیر برق مزاحم در تبریز وجود دارد

مهر نوشت: سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۵۰۰ تیر برق مزاحم در معابر شهر تبریز وجود دارد و باید دستگاه های مربوطه نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

بابک محبوب علیلو روز شنبه در نشست بررسی جابجایی تیرهای برق به جامانده از اجرای طرح های بازسازی و بهسازی محیط های شهری و روستایی استان، افزود: به دلیل تعریض و مسیرگشایی های متعدد در تبریز و عدم جابجایی تیرهای برق، وجود این تیرها موجب سد معابر و در مواردی تصادفات رانندگی حتی در مواردی منجر به فوت یا صدمه بدنی راننده یا سرنشین می شود که باید در سریع ترین زمان ممکن برای رفع این مشکل وارد عمل شد.
وی اظهار داشت: ضرورت جابجایی تیرهای برق مزاحم در معابر با هدف جلوگیری از ورود خسارت به مردم و بیت المال باید انجام شود.
محبوب علیلو ادامه داد: اگر بر اثر بی توجهی و عدم انجام تکالیف قانونی از سوی متولیان امر در دستگاه ها، خسارتی به مردم و بیت المال وارد شود، عوامل مرتبط در قبال آن مسئول بوده و تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.
وی بر لزوم اتخاذ تدابیر مناسب، کارگشا و مؤثر برای جابجایی تیرهای برق به جامانده در معابر در جریان تعریض ها و مسیرگشایی ها به ویژه در کلانشهر تبریز و نیز سایر شهرستان ها و بخش های تابعه استان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا در این نشست مقرر شد طرح عملیاتی و قابل اجرا با اولویت بندی و برنامه زمان بندی مناسب در راستای جابجایی تیرهای برق توسط شهرداری تبریز، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان تبریز و پلیس راهنمایی و رانندگی با مدیریت و نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهیه شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =