توسعه خدمات غیرحضوری در دستور کار توزیع برق استان مرکزی

مدیرامور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: توسعه خدمات غیرحضوری در دستور کار شرکت قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مهندس محمد مرادی با بیان اینکه  توسعه طرح ارائه خدمات تلفنی و غیر حضوری مشترکان ، همواره  در اولویت امور شرکت قرار دارد ،افزود: بهبود کیفیت خدمات به مردم و کاهش مراجعه حضوری برای دریافت خدمت، افزایش دسترس پذیری و امکان ارائه اطلاعات و خدمات حتی از طریق تلفن همراه در راستای  افزایش رضایت شهروندان صورت پذیرفته است.
وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت www. mpedc. ir ،  تلفن۱۲۱ ، سامانه پیامکی  پیک۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ و...کرده است.
   وی، واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش ، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع آوری انشعاب موقت و دائم ،وصل مجدد انشعاب ،اصلاح سرویس انشعاب ، نصب مجدد انشعاب، تغییرنام اشتراک ،اصلاح آدرس اشتراک ، افزایش قدرت،کاهش قدرت ، تفکیک انشعاب،  قطع موقت، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و صدور صورتحساب میان دوره و دریافت آخرین قبض برق از طریق پیامک را از جمله خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری توسط شرکت با تماس با سامانه شهاب (۱۲۱) دانست.
مهندس مرادی گفت: مشترکان جهت مشاهده آخرین بدهی قبض برق  خود می توانند رمز رایانه انشعاب که بالای سمت راست قبض درج شده را به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.
مدیرامور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه تعداد تماس ها باسامانه شهاب(۱۲۱)  طی ۸ ماه سال جاری بیش از  ۸۷۳ هزار تماس بوده است،افزود: همچنین رضایت تماس گیرندگان از نحوه پاسخگویی اپراتورهای ۱۲۱طی این بازه زمانی ۹۸ درصد برآورد شده است.
وی گفت: در صورت بروز تماس های بهمنی با مرکز۱۲۱، سیستم مدیریت تماس های بهمنی بر اساس پاسخگویی شناور به صورت خودکار برای سایر اپراتورها در دیگر نقاط استان منتقل می شود.
مهندس مرادی بابیان اینکه همچنین امکان پاسخگویی در منزل ( Home Agent ) نیز در زمانهای بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، فراهم شده است،افزود: ارائه خدمات از طریق کد USSD  بر بستر call back ( تماس با درخواست دهنده ) تا پایان آذرماه  نیز راه اندازی خواهد شد .
مدیرامور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: کلیه مشترکین سطح استان می توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد مامورین و ..... را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.
۴۶
کد خبر 1212855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =