گلایه‌های هاشمی از وضعیت نظافت و قیمت‌گذاری در ترمینال جنوب

رییس شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد پورسید آقایی برای حذف طرح زوج و فرد گفت: هنوز پلیس راهور با ایشان به توافق نرسیده است.

 به گزارش خبرآنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی‌ رئیس شورای شهر تهران صبح امروز پیش از آغاز صد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به بازدیدی‌ که در ساعت 6 صبح از ترمینال جنوب انجام داده بود، گفت: در طی پیامکی که از یک فرد ناشناس دریافت کرده بودم و در آن نسبت به وضعیت ترمینال جنوب گلایه‌های فراوانی شده بود به صورت سرزده‌ بازدیدی از ترمینال جنوب به عمل آوردم‌.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ساعت 6 صبح به ترمینال رفتم و به همراه مدیر شب ترمینال بازدیدی از کلیه نقاط ترمینال به عمل آوردیم گفت: وضع ترمینال، وضع خوبی بود اما به دلیل شلوغی دستشویی‌ها که خیلی هم شلوغ بود نظافت تا حدودی رعایت نشده بود مسجد ترمینال هم وضعیت خوبی نداشت و لذا آنجا تذکر دادیم تا مسئله حل شود.

هاشمی با بیان اینکه به دلیل کثرت جمعیت ضریب اشغال سرویس‌های بهداشتی هم بالا بود، اظهار کرد: اگرچه وضعیت ترمینال جنوب توانست رضایت من را کسب کند اما وضعیت باید بهتر باشد و من ضمن تشکر از پرسنل ترمینال می‌خواهم که نظافت را بیشتر رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافرین از قیمت‌های اقلام موجود در ترمینال هم گلایه داشتند، اظهار کرد: مسافران گلایه‌مند بودند که قیمت یک ساندویچ در داخل ترمینال گران‌تر از همان ساندویچ در خارج از ترمینال است و من آنجا تحقیق کردم و به من گفتند که اینجا نرخ‌گذاری داریم و اجازه گران فروشی نمی‌دهیم.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص تکمیل ترمینال شرق اظهار کرد: این پروژه هم از برنامه‌هایی است که آقای افشانی در برنامه‌های خود گنجانده بود ولی عجل مهلت تکمیل آن را نداد از آقای حناچی خواهیم خواست تا هر چه زودتر ترمینال شرق را هم تکمیل کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نشدن ترمینال شرق تاکنون نشان می‌دهد که در این زمینه کوتاهی شده است و آقای علیخانی باید در این زمینه تذکر لازم را بدهد.

وی در خصوص پیشنهاد حذف طرح زوج و فرد گفت: هنوز این طرح به شورا نیامده است و در حال حاضر صحبت‌ها بین پلیس راهور و پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است و هنوز به توافق نرسیده‌اند.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =