افتتاح ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی و فصلی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی و فصلی در محل پارک آبی،جنگلی واقع در میدان کوهرنگ، با هدف ساماندهی کارگران فصلی و روزمزد میادین شهدا و امام حسین (ع) این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، نورالله غلامیان دهکردی در آیین افتتاح ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی و فصلی در محل پارک آبی- جنگلی واقع در میدان کوهرنگ شهرکرد گفت: این اقدام با هدف ساماندهی کارگران فصلی و روزمزد میادن شهدا و امام حسین (ع) این شهر انجام گرفت.
شهردار شهرکرد افزود: ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی و فصلی این شهر محلی برای ثبت نام و نوبت‌دهی به کارگران فصلی و روزمزد است تا افراد متقاضی برای تامین نیروی مورد نیاز خود به این محل مراجعه کرده و انجمن براساس سیستمی که طراحی کرده است هم به مردم و هم به کارگرانی که در این محل ثبت نام کرده‌اند و مستقر هستند ارائه خدمت کند.
وی ادامه داد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع، با ظرفیت ۱۲۰ نفر و با رقم ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد احداث شده است.
غلامیان دهکردی عنوان کرد: این ساختمان در محل پارک آبی-جنگلی شهرکرد واقع در میدان کوهرنگ این شهر ساخته شده و دلیل این انتخاب نیز وجود خدمات اولیه همچون سرویس بهداشتی، نمازخانه، حمام و... بود که در این مکان مستقر است.
همچنین در این مراسم شهردار شهرکرد، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد و جمعی از مسئولان مربوطه در راستای کمک به ساماندهی و حفظ کرامت کارگران ساختمانی شهرکرد توسط رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور و نورالله نیکبخت رئیس انجمن صنفی کارگران و استاد کاران ساختمانی چهارمحال و بختیاری مورد تجلیل قرار گرفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =