۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷
مردم دانش‌آموزان مصدوم را دعا کنند

نماینده و فرستاده وزیر بهداشت پس از عیادت و بررسی روند درمان دانش‌آموزان مصدوم زاهدانی در بخش سوختگی بیمارستان کوثر زاهدان، گفت: خوشبختانه مراقبت‌های درمانی فعلی مراقبت‌های استانداردی است که در بیمارستان‌های مجهز مراقبت‌های ویژه سوختگی کشور نیز به همین شکل ارائه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وبدا، دکتر طیب قدیمی اظهار داشت: مشکل اصلی ما پیش‌آگهی دشوار سوختگی‌های تنفسی است و مصدومین این سانحه علاوه‌بر سوختگی‌های شدید پوستی، دچار سوختگی گسترده در بافت پوششی مخاط راه‌های هوائی هم هستند.

وی با بیان این‌که تمامی اقدامات موردنیاز توسط تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است، افزود: تیم درمانی حاضر در زاهدان متشکل از ۳ نفر فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، جراح عمومی، فوق‌تخصص مراقبت‌های ویژه، فوق‌تخصص کلیه اطفال، متخصص عفونی و پرستاران دوره‌دیده سوختگی مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند.

دکتر قدیمی اظهار داشت: در ویزیت‌هایی که انجام شد و پس از بررسی مدارک پزشکی و جلسه شورای پزشکی که در بیمارستان تشکیل شد، مشخص شد که انتقال، تریاژ و خدمات درمانی و به‌ویژه لوله‌گذاری و مراقبت راه‌های هوائی به‌موقع و علمی انجام شده است.

نماینده و فرستاده وزیر بهداشت با اشاره به ادامه ارائه خدمات مراقبتی در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی توسط تیم درمانی به دانش‌آموزان مصدوم، خاطرنشان کرد: از بروز این سانحه تلخ متاسف و متاثر هستیم و از مردم می‌خواهیم تا برای این دانش‌آموزان دعا کنند.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =