لیگ یک فوتبال استان کرمان با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری لیگ یک فوتبال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمان، عرفان امیرخسروی در گفت‌وگو با خبرآنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این لیگ با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی از سراسر استان برگزار خواهد شد و از سوی ریاست محترم هیئت فوتبال استان با عنوان جام ولایت نامگذاری شده است.
وی افزود: تیم‌های شهرداری راور، پیشرو انار، شهرداری اندوهجرد، نخل جنوب کرمان، آینده ساران عنبرآباد و تختی بم در گروه "الف" این رقابت‌ها قرار دارند و تیم‌های آزادگان انار، هزار کرمان، منتخب نرماشیر، بافت، شهدای استبرق شهربابک و شهدای سی‌ریز زرند نیز در گروه "ب" این لیگ حاضر هستند.
امیرخسروی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۹ آذر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها کار خود را در این لیگ شروع خواهند کرد.
وی ادامه داد: از هرگروه در لیگ یک فوتبال استان دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کند و در مرحله بعد به صورت ضربدری با هم به رقابت خواهند پرداخت که نهایتا از لیگ یک دو تیم به لیگ برتر فوتبال استان صعود می‌کند.
امیرخسروی تصریح کرد: لیگ برتر فوتبال استان که از سوی آقای دکتر قرایی، ریاست هیئت فوتبال استان با نام شهدای عرصه نظم و امنیت نامگذاری شده است هفته هفتم خود را هم پشت سر گذاشته است و با کیفیت بسیار مطلوب‌تری نسبت به سالیان پیش دنبال می‌شود.
وی در پایان گفت: باید از آقای دکتر قرایی، ریاست محترم هیئت فوتبال استان به دلیل برگزاری منظم این لیگ‌ها و همچنین پیگیری و نظارتشان بر لیگ‌های فوتبال در شهرستان‌های استان تشکر ویژه داشته باشم چرا که از دل همین لیگ‌های استان‌هاست که استعدادهای ناب کشف می‌شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =