بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از طرح‌های توسعه گروه صنعتی و پژوهشی زر

حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن از طرح های توسعه، سایت‏های تولیدی و دانش بنیان گروه صنعتی و پژوهشی زر دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند احداث بزرگترین مجتمع تولید محصولات کانفکشنری خاورمیانه، قرار گرفت.

  به گزارش خبرآنلاین،مدیرعامل بانک صنعت و معدن، گروه صنعتی و پژوهشی زر را یک مجموعه تولیدی سخت کوش و نوآور معرفی کرد که همواره در مسیر توسعه حرکت می کند و گفت: «وجود تفکر توسعه و نوآوری در این گروه صنعتی باعث مسرت است، خوشحالم که این گروه صنعتی در یک نقطه متوقف نمی شود و همواره در مسیر توسعه و نوآوری گام بر میدارد».

وی ادامه داد: «این اندیشه و تلاش جای تقدیر و تشکر دارد و باید به وجود صنعتگرانِ سخت کوشی مثل مدیران و متخصصان گروه صنعتی و پژوهشی زر افتخار کرد که به دنبال خلق زنجیره ارزش در تولیدات خود هستند».

دکتر مهری طی بازدید از پروژه بزرگ تولید محصولات کانفکشنری، سرعت پیشرفت این پروژه را رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: «سرعت و کیفیت ساخت پروژه کانفکشنری را بسیار رضایت بخش دیدم و امید دارم گروه صنعتی زر پس از اتمام این پروژه بزرگ، جهش مهمی را در صنعت کیک و بیسکوییت کشور پدید آورد».

مهری، یکی از اهداف و برنامه های بانک صنعت و معدن را تسهیل و تامین اعتبارات مالی عرصه صنعت کشور معرفی کرد و گفت: « ما در بانک صنعت و معدن امیدوار هستیم همواره شاهد افزایش کارآفرینان و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی بخش خصوصی در کشور باشیم. همچنین این امید را داریم که بتوانیم با تمام توان به عنوان تسهیل‏گر مالی کنار این عزیزان قرار بگیریم و به روند طرح‏های توسعه و سرمایه های در گردش که اولویت برنامه های بانک صنعت و معدن است، ادامه دهیم».

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، با اشاره به کیفیت تولیدات گروه صنعتی و پژوهشی زر، تاکید کرد: «تامین امنیت غذایی برای هر کشوری مهم است و این امر یکی از اولویت‏های بانک صنعت و معدن محسوب می‏شود. خوشحالیم که در حال حاضر شاهد توسعه این گروه صنعتی هستیم که در حوزه محصولات غذایی سلامت محور فعالیت دارد و این امکان را ایجاد می‏کند که امنیت غذایی شهروندان عزیزمان تامین شود».

محسن امینی مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از مدیرعامل بانک صنعت و معدن، تسهیلاتی که این بانک تخصصی در اختیار گروه های صنعتی کشور قرار می دهد را گامی تاثیرگذار دانست و گفت: «حمایت و پشتیبانی بانک صنعت و معدن بدون شک به تقویت رویه مالی صنایع کشور می انجامد و نتیجه این اقدام در بلند مدت به سود مردم عزیزمان خواهد بود». امینی تاکید کرد: « پیشرفت و توسعه صنعت کشور، اشتغالزایی و بهبود سبک زندگی هموطنان‏مان را در پی دارد، امری که در شرایط کنونی کمک شایانی به بازسازی اقتصاد کشور خواهد کرد». وی ادامه داد: «تعامل صورت گرفته بین بانک صنعت و معدن و گروه صنعتی و پژوهشی زر نشان از هدف‏گذاری صحیح این بانک تخصصی در توسعه بنگاه‏های اقتصادی کشور دارد»

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =