برنامه‌ریزی اجرای طرح‌های مصباح در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: طرح‌های مصباح در راستای فعالیت‌ها و ماموریت‌های ارتش است و برای دستیابی به این اهداف باید پیگیر باشیم.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در پنجمین همایش آمرین معروف و ناهیان منکر نهاجا گفت: شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین حرم، همگی در راه احیاء دین خدا قیام و جان خود را در این راه فدا کردند و هدفشان در این راه جز امر به معروف و نهی از منکر چیز دیگری نبوده است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی مفتخر به دریافت لقب نیروی الهی شده و این بی دلیل نیست، گفت: نیروی هوایی در جریان پیروزی انقلاب و بعد از آن در عرصه‌های مختلف حضور مستمر و تاثیر گذار داشته و در دفاع مقدس، نیز حضور پررنگی ایفا کرده و این افتخار به خاطر لطف و عنایت پروردگار و خداوند متعال بوده است.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با برگزاری همایش‌های بسیار موثر و تاثیر گذار در راستای ارتقای تعالی نیروی هوایی تلاش مضاعف انجام داده است، افزود: انتظار این است کارکنان، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها با بهره گیری از شاخص‌های فرهنگی، انقلابی، دینی و بصیرتی در همه ابعاد که شایسته این نیرو است رشد داشته و در این عرصه نیز حرف اول را بزنیم و حضور پر رنگ داشته باشیم.

امیر نصیرزاده با اشاره به این نکته که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه ما و تک تک مسلمانان است گفت: واحدهای امر به معروف و نهی از منکر با تشکیلاتی که دارند به اهداف و ماموریت‌های سازمانی ما کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید زمان خاص خودش را داشته باشد و اگر به موقع انجام نشود تاثیر گذاری مفیدی نخواهد داشت و امکان خسارت در مسیر امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.

فرمانده نیروی هوایی با بیان اینکه تلاش در امربه معروف و نهی از منکر باید جهادی و بسیج گونه باشد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است کمبودها وکاستی‌های احتمالی از بین برود و این ماموریت خطیر به نحو احسن انجام شود. تنها با اتحاد، همدلی و مقاومت در مقابل نقشه‌های متعدد دشمن می‌توان امید را در جامعه و یکان‌ها بالا ببریم و این وعده الهی، و ما به آن ایمان داریم و در نهایت پیروزی از آن ما است.

وی در پایان با بیان اینکه طرح‌های مصباح بسیار خوبی از طرف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه ریزی شده است تصریح کرد: طرح‌های مصباح در راستای فعالیت‌ها و ماموریت‌های ارتش است و برای دستیابی به این اهداف باید پیگیر باشیم.

۲۱۴۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =