تقدیر مدیرعامل تعاون زندانیان کشور از مدیرکل زندانهای لرستان

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت :یکی از راههای پیشگیری از آسیب ها و مخاطرات اجتماعی مددجویان ایجاد اشتغال برای آنان است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، طی ابلاغی از طرف رحیم مطهر نژاد مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای لرستان بپاس تلاشهایشان در حوزه اشتغال مددجویان قدردانی شد.

در این ابلاغ اینچنین آمده است:
جناب آقای محمدی اصل
مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان
با سلام و احترام
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای جنابعالی و همکاران محترم ، طبق اعلام گزارش مدیر محترم نمایندگی بنیاد استان و بررسی عملکرد اشتغال توسط مسئولین مربوطه:
تعداد مددجویان شاغل در واحد اعزام بکار خارج از زندان در سال جاری به نسبت سال قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
بدون شک این اقدام برجسته محصول تفکری شایسته ،به موقع و بهنگام جنابعالی و در راستای تعامل با مجموعه دادگستری استان و این بنیاد بوده که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی مددجویان و خانواده ایشان نقش مهمی ایفا نموده است.
ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم امیدوارم با استمرار مساعدت جنابعالی و تعادل فی مابین با بنیاد تعاون بتوانیم با ارائه خدمات شایسته شاهد اشتغال روز افزون مددجویان خاصه مددجویان رائ باز در مراکز و کارگاههای مربوطه باشیم.
قطعا پیشگیری از آسیب ها و مخاطرات اجتماعی مددجویان ،زمینه مهارت اندوزی آنان را فراهم و پس از طی دوران محکومیت می توانند با بازگشت به جامعه زمینه ارائه خدمات روز افزون را به نحو مطلوبی فراهم آورند.
رحیم مطهر نژاد مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =