شلیک توپ‌های ۳۰ میلی‌متری توسط نفربرهای دو زیست سپاه

میزان نوشت: سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ با بیان اینکه ما باید تمام تاکتیک‌های جدید خود را در این رزمایش عملیاتی کنیم، گفت: همه بدانند که نیروی زمینی در هر عمقی قابلیت عملیاتی دارد.

سردار «حمید سرخیلی» با بیان اینکه مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ از ساعت ۹ صبح امروز ۱ دی آغاز شد، گفت: همه رسته‌های نیروی زمینی شامل زرهی، پیاده، هوانیروز، تکاوری، نیروی مخصوص، توپخانه و ادوات ما وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه «هماهنگی میان نیروی زمینی و نیروی دریایی سپاه برای یک عملیات مشترک از دریا به ساحل و عمق منطقه»، «کنترل فرماندهی»، «پایش و اشراف اطلاعاتی در منطقه»، اهداف کلان برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ هستند، عنوان کرد: موج اول رزمایش امروز حدود ساعت ۱۰:۱۵ به پایان رسید و در حال حاضر در حال اجرای موج دوم رزمایش که همان «بازپس‌گیری» است، هستیم.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ با بیان اینکه مرحله «بازپس‌گیری» با آتش شدید توپخانه و همچنین شلیک بالگردهای هوانیروز همراه بود، عنوان کرد: در ادامه گردان تکاور نزسا از دریا وارد ساحل شدند و سرپل را گرفتند. در ادامه رزمایش نفربرهای دوزیست نیروی زمینی سپاه در آب تخلیه شدند و با ورود خود به ساحل، با توپ‌های ۳۰ میلی‌متری به سمت اهداف شلیک کردند.

وی در پایان با بیان اینکه ما باید تمام تاکتیک‌های جدید خود را در این رزمایش عملیاتی کنیم، گفت: همه بدانند که نیروی زمینی در هر عمقی قابلیت عملیاتی دارد.

۲۱۴۲۱۴
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =