مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز معارفه شد

آئین معارفه مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز با حضور هیئتی از شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برگزار و در این مراسم عبدالحسین بساق زاده تودیع و علی خنیفر معارفه شد.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالحسین بساق زاده مدیر عامل پیشین این شرکت شش سال مدیریت عامل لوله سازی اهواز را بر عهده داشت. علی خنیفر نیز دارای لیسانس مدیریت صنعتی و دکترای مدیریت، با هفده سال سابقه کاری در بخش های مختلف شرکت لوله سازی اهواز است که پیش از این ریاست دانشگاه علمی کاربردی شرکت لوله سازی اهواز را عهده دار بود.

در این مراسم احمد جاویدی معاون امور شرکت ها و مجامع هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشور و اکبر بهاروند مشاور مدیر عامل و مدیر حراست هلدینگ انرژی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری حضور داشتند.

احمد جاویدی معاون امور شرکت ها و مجامع هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: جا دارد از زحمات مدیر عامل پبشین تشکر و همچنین به مدیر عامل جدید خیر مقدم می گویم و امیدوارم تبدیل مدیریت از نفر خوب به نفر عالی باعث گشایش در کار شرکت باشد.

جاویدی افزود: از مدیر عامل جدید آقای دکتر خنیفر انتظار داریم به سوی اهداف عالی تر برنامه ریزی کند. از روزمره گی خارج و به سوی همدلی و هماهنگی پیش رویم. شرکت باید دنبال بازار و تولید محصول جدید باشد. شما امین اموال جامعه هستید و این ثروت باید حفظ شود.

علی خنیفر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز نیز در این مراسم گفت: از اعتمادی که به من شده تشکر می کنم و امیدوارم امانت دار خوبی برای این اعتماد باشم و ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و رضایت همکارانم از مدیر تا کارگر را داشته باشم.

خنیفر افزود: دست همکاری به همه دراز می کنم اما فراموش نکنیم که اهداف یکی است و ممکن است در تاکتیک ها و روش ها تفاوت داشته باشد، لذا سعی می کنم از تمام ظرفیت‌ها در شرکت استفاده شود.

وی اظهار کرد: یکی از اشکالات شرکت لوله سازی از گذشته تا کنون این است که میزان کار کارشناسی در آن کم است و همه به دنبال اجرا هستند. اغلب هم بحث نیروی انسانی را مطرح می کنند و امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی علمی، نقاط ضعف را شناسایی و بهبود دهیم. امدیوارم بتوانم در راستای اهداف مقدس و منویات مقام معظم و برنامه های سهامدار پیش بروم.

اکبر بهاروند، مشاور مدیر عامل حراست هلدینگ صندوق بازنشستگی کشور نیز توضیح داد: دکتر خنیفر از نیروهای با سابقه شرکت است که طی مدیریت ایشان در دانشگاه با چهار هزار نفر دانشجو پیوند خوب بین صنعت و دانشگاه ایجاد کرده است.

بهاروند تاکید کرد: کم کاری در وقت، درست صیانت نکردن از دارایی ها و دیگر انحرافات که به حق الناس ضربه بزند قابل بخشش نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =