همه خوشحال از رفتن مورینیو/ سولسشر به سرعت منچستریونایتد را متحول کرد

گونار سولسشر منچستریونایتد را به روزهای خوبش باز می‌گرداند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شیاطین سرخ در نخستین رقابت تحت هدایت سولسشر به پیروزی ارزشمندی در خارج از خانه دست پیدا کردند. این بازی که از ابتدا با درخشش پوگبا آغاز شده بود، در دقیقه سه گل نخست را به تماشاگرانش نشان داد. خطا روی پوگبا، یک ضربه ایستگاهی در اختیار تیم مهمان قرار داد تا رشفورد پشت توپ بایستاد و در میان حیرت دروازه‌بان حریف، توپ را از کنار دیوار دفاعی به گل ارسال کند.

در ادامه در دقیقه 29 پاس در عرض پوگبا برای آندره هررا، با شوت از راه دور این بازیکن و برخورد توپ به موریسون همراه شد تا در نهایت با تغییر مسیر وارد دروازه شود. اما میزبان هم بیکار ننشست و روی خطای هند بی مورد رشفورد به دنبال یک پرتاب بلند دستی، یک ضربه پنالتی را به دست آورد. دخیا به درستی فکر کاماراسا، مهاجم کاردیف، را خواند ولی ضربه هموطنش آنقدری قدرت و ارتفاع داشت که به تور دروازه برسد. یونایتدی ها پیش از پایان نیمه نخست در یک بازی گروهی زیبا بین مارسیال، پوگبا و لینگارد، توسط مهاجم فرانسوی به گل رسیدند.

در نیمه دوم هم منچستری ها تیم برتر زمین بودند. در نهایت خطا روی رشفورد در محوطه جریمه رخ داد و پوگبا پنالتی شیاطین سرخ را به لینگارد تقدیم کرد تا او هم اختلاف را به چهار گل رساند. در دقیقه 90 پاس در عمق محشر پوگبا، با فرار بی نظیر لینگارد و دریبل‌ زدن دروازه‌بان ب تا او به گل تبدیل شد. بدین ترتیب سولسشر در نخستین تجربه اش روی نیمکت شیاطین سرخ به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد. 

43255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =