انگیزه‌های کرانچار برای بازی با اردن

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: در بازی با اردن شایستگی خود را ثابت می کنیم و نشان می‌دهیم بردهای قبلی ما اتفاقی نبوده است.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار در خصوص بازی روز سه شنبه تیم فوتبال امید ایران برابر اردن گفت: این مسابقه در چارچوب اردوی دی ماه برگزار می شود و هدف ما حفظ استمرار در انجام مسابقات بیشتر برای اعضای تیم و ایجاد هماهنگی مناسب بین نفرات است.

وی افزود: همچنین می خواهیم با تیم های غرب آسیا آشنایی بیشتری داشته باشیم چراکه در مرحله اول بازی های مقدماتی با دو تیم یمن و عراق هم گروه هستیم. اردن، سوریه و عمان هم شباهت های زیادی به حریفان ما دارند و از این جهت برای ما اهمیت دارد که با چنین تیم هایی روبرو شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید اضافه کرد: در این بازی کیفیت و شایستگی خودمان را ثابت می کنیم. همچنین نشان می دهیم که پیروزی های قبلی ما اتفاقی نبوده و می خواهیم این آمادگی را در یک بازی خارج از خانه نشان بدهیم. اردن هم حریف قدرتمندی است و انگیزه های زیادی برای تقابل با تیم ما دارد.

کرانچار در پایان با اشاره به درگذشت استانکو مربی باسابقه فوتبال کرواسی گفت: استانکو برای همه ما یک دوست و یک استاد بزرگ بود. شنیدن این خبر ما را بسیار متاثر ساخت. او مربی تاثیرگذاری برای فوتبال کرواسی به شمار می رفت و البته در فوتبال ایران نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار بود. از همینجا مراتب تاسف و ناراحتی خودم و کلیه مربیان تیم امید را به دلیل این واقعه تلخ اعلام می کنم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =