چهارمحال‌وبختیاری میزبان مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری از برگزاری مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان به میزبانی شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حمید کریمی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری با برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان کلاس ۲ جهانی در ایران موافقت کرده و استان چهارمحال و بختیاری میزبانی این تورنمنت را در شهر بروجن برعهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در اردیبهشت‌ماه ۹۸ برگزار می‌شود و افزود: این مسابقات در دو رشته‌ سطح کلاس ۳ جهانی و یک رشته‌ سطح کلاس ۲ خواهد بود که تاکنون حضور رکابزنانی از ایران، عمان، بحرین، ترکیه و اسلواکی قطعی شده و پیش‌بینی می‌کنیم ۸ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی در آن شرکت کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: ما پیش از این میزبان دو دوره از رقابت‌های لیگ بوده‌ایم و همه فاکتورهای لازم برای میزبانی از مسابقات کلاس ۲ جهانی را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با بیان اینکه استعدادهای دوچرخه سواری در این استان قابل توجه است افزود: هم اکنون از این استان بازیکن و مربی در تیم ملی دوچرخه سواری حضور دارد.

کریمی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه سواری کراس کانتری در اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان بروجن گفت: ظرفیت های جغرافیایی این استان و پیست های موجود، درسطح کشور بی نظیر است.

گفتنی است دوچرخه‌سواری کوهستان از رشته‌های ورزش دوچرخه‌سواری است که در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار انجام می‌شود و با رشته‌هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فور کراس، پریدن از خاک، مسابقات تعقیبی برگزار می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =