المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران کارگری سازمان تامین اجتماعی خاتمه یافت

آئین اختتامیه پنجمین دوره المپیادورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیران ستادی سازمان تامین اجتماعی ،استاندار ،شهردار و فرماندار ،مسئولان تشکل های کارگری و بازنشستگی کشور ،جمعی از مقامات استانی و محلی درمحل سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید عظیمی ،پردیس دانشگاه مازندران در شهرستان بابلسر برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  مازندران،احمد حسین زادگان ،استاندار مازندران در این مراسم گفت:برای ایجاد نشاط اجتماعی ،شادابی و سرزندگی وایجاد روحیه خدمت طرح هایی مانند نسیم سلامت سازمان تامین اجتماعی ،سازو کارهای ارزشمند و اثر گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه از بنیان گذاران فدراسیون ورزشهای کارگری بوده  تصریح کرد:افتخار من این است که با نان حلال کارگری بزرگ شده ام و سالهای سال در خدمت کارگران عزیز هستم و خودم را ازاین قشر جدا نمی دانم و از هر گونه کمک و مساعدتی که بتوانم به امر توسعه ورزش کارگری بنمایم دریغ نخواهم نمود.

سیدعلی اصغرمحمودی ،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در این جلسه ضمن تقدیر از استاندار مازندران به جهت طرح ورزش صبحگاهی در روز چهارشنبه ،این گونه طرحها را در ترویج ورزش همگانی و سلامتی و پیشگیری از بیماری هاموثر دانست.

وی افزود:طرح نسیم سلامت ،کرامت رضوی والمپیادورزشی ازآثارمثبت وماندگارزنده یاد دکترسیدتقی نوربخش ،مدیرعامل فقید سازمان است که باید آنرادرسنوات آینده حفظ کنیم.

محمودی دربخش دیگری از سخنانش خطاب به ورزشکاران بازنشته و مسئولان تشکل های کارگری و بازنشستگی حاضر درجلسه گفت: 

 ارائه خدمات مناسب فرهنگی و اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله وظایف سازمان تامین اجتماعی است و با پرداخت بدهی بخشی اعظمی از مشکلات سازمان حل و  قطعاً خدمات رسانی در این بخش و قشر بازنشسته بیشتر خواهد شد.

سید علی اصغر محمودی،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران،محمودی با اشاره به گرامیداشت  یاد و خاطره مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد:در دولت تدبیر وامید و برای اولین بار در تاریخ سازمان تامین اجتماعی پرچم سازمان به مرحوم دکتر سید تقی  نوربخش بعنوان یک مدیر متخصص و متعهد  و با حمایت های دلسوزانه در جهت بهبود وضعیت این سازمان اثر گذار بوده است سپرده شد و نتیجه آن این همه تحولات گسترده در حوزه خدمت رسانی است که پیش آن سابقه نداشته است.

وی  انتخاب محمدحسن  زدا را بعنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور از طرف وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی را انتخابی بجا و شایسته دانست و گفت: محمدحسن زدا همانند مرحوم نوربخش از بدنه سازمان تامین اجتماعی است و تمامی مشکلات و دغدغه ها را از نزدیک در جریان است.

محمودی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان مشاع و بین النسلی است، اظهار داشت: این سازمان در تامین امنیت روانی و اجتماعی و تامین معیشت ذینفعان آن نقش مهمی دارد و تشکل ها کارگری و بازنشستگی همواره بر استقلال منابع این سازمان تاکید دارند.

حسین شاهوردی، مدیر کل دفتر فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در این مراسم  گفت:  هدف از برگزاری آن ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی بازنشستگان و تشویق آنها به انجام فعالیت های ورزشی است.

شاهوردی افزود: از ١٥ طرحی که به اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ایسا) ارائه شد طرحه های نسیم سلامت ،کرامت رضوی ونشست آموزشی ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان مورد تائید وتشویق قرارگرفت.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت : سالمندی بیماری نیست اما می‌تواند زمینه را برای بیماری فراهم کند و باید با آموزش های علمی، منطقی و پزشکی از مشکلات و بیماری‌های ناشی از سالمندی کاسته شود.

در موضوع برنامه های معاون اجتماعی و فرهنگی، در بحث ارتقای سطح سواد سلامت بود و برای اولین بار سازمان تامین اجتماعی در حوزه پیشگیری ورود کرد در حالی که تاکنون این موارد بهداشت و درمان و پیشگیری، در صرفا از سوی وزارت  بهداشت و درمان صورت میگرفت.

شایان ذکراست این رقابتها که  با حضور ۲۲۰شرکت کننده در۶ رشته شامل شنا ،شطرنج ،تنیس روی میز ،دارت و تیراندازی برگزارشد و درپایان نتایج مسابقات به شرح جدول ذیل اعلام میگردد:

در رشته تیراندازی:

 ۱-رسول زارع نژاد از آذربایجان شرقی 
۲- علیرضا صافی زاده از کرمان 
۳ -محمد سلیمانی از اصفهان 

 در رشته شطرنج:

۱-فرهاد کربلایی صادقی از قزوین 
۲ -حمیدرضا بهرامی از مرکزی 
۳- محمدرضا فلاحی از هرمزگان 

در رشته دارت:
۱-اصغر کریمی از هرمزگان 
۲ -وحیدرضا منصوری از کرمان 
۳ -ابوالفضل پورسلطانی از قزوین 

در رشته فوتبال دستی:
١- عادل پارسبانی فر از اداره کل غرب تهران 
۲- نادر برومند از گیلان 
۳- سعید توتونچی از آذربایجان غربی 

تنیس روی میز ۶۰-۵۰سال:
۱- رضا حاجی قلی زاده از آذربایجان غربی 
۲- حسین رئیسی از اصفهان 
۳ -سعید آمری از مرکزی 

تنیس روی میز ۷۰-۶۱ سال:
۱- جلیل محمدزاده از خراسان رضوی 
۲- قاسم غیاثوند از قزوین
۳- اسماعیل بقایی از مازندران 

در رشته تنیس روی میز۷۰ سال به بالا:

۱- محسن رفیعی از فارس 
۲-محمد نخکوب از اصفهان
۳ -رسول پوریان صدر  از اداره کل غرب تهران

در رشته شنا ۶۰-۵۰ سال:
۱-محمدجواد مهمان نواز از خراسان رضوی 
۲- احمد کسرایی از لرستان 
۳ -رحیم عادل مقدم از آذربایجان شرقی

 در رشته شنا ۷۰-۶۱ سال:
۱- نصراله یگانه مهر از گیلان 
۲ -محمد آشوری از شهرستان های تهران 
۳ -سیروس نوچیان از اصفهان 

در رشته شنا ۷۰سال به بالا:
۱ -ماشاالله برون از سمنان 
      
  گفتنی است، در این دوره از مسابقان در بخش تیمی مقام اول به استان اصفهان رسید و تیم های قزوین و خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند.  

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =