ضرغامی: ملت با وجود مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم پشت نظام هستند

ایرنا نوشت: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایران در همه جبهه ها مقابل آمریکا پیروز بوده است و آنان نتوانسته اند هیچگاه در مقابل خواست ملت ایران بایستند.

عزت الله ضرغامی روز یکشنبه در آیین ویژه سالروز حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه افزود: آمریکا و ایادی آن در برهه های مختلف در داخل و خارج سعی کرده اند در مقابل خواست ملت ایران بایستند ولی همواره ما پیروز بوده ایم و در آینده نیز این روند ادامه می یابد.
وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در خصوص حضور ایران در دیگر کشورها برای دفاع از کشور بیان کرد: در حال حاضر مرزهای ما در مقابل استکبار جهانی همان کشورها هستند و باید توان خود را برای دفاع از کشور در آن مناطق صرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری آمریکا از ترس تهدیدها، شبانه و بدون اطلاع قبلی به منطقه سفر می کند، ادامه داد: رزمنده ها و سرداران ایرانی در حال حاضر منطقه را مدیریت می کنند و سردار سلیمانی با اقتدار در منطقه حضور دارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران متعلق به تک تک مردم است، گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در برهه های مختلف این تعلق را ثابت کرده اند و با وجود مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم همواره پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


ضرغامی افزود: با وجود هزینه های میلیاردی دشمنان برای تبلیغات علیه کشورمان و راه اندازی شبکه های تلویزیونی نظیر ایران اینترنشنال برای اثرگذاری در نظرهای مردم، ملت ایران در برهه های مختلف برای دفاع از کشور خودشان جمع می شوند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنند.
وی اضافه کرد: حماسه 9 دی، پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358، سومین انقلاب اتفاق افتاده در ایران است که با بصیرت و هوشیاری مردم به وقوع پیوست.
وی بیان کرد: در این حماسه عظیم، ملت ایران با 2 عنصر بصیرت و تبعیت از رهبری وارد میدان شدند و حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار ابراز انزجار از فتنه گران را اعلام کردند.
وی با ارائه اطلاعاتی در خصوص روزهای نخست پس از انتخابات سال 1388 در ایران ادامه داد: در آن دوران که با توجه به حضور پرشور و 40 میلیونی مردم ایران در انتخابات، معادلات جهانی به نفع کشورمان رقم می خورد، فتنه ای توسط ایادی استکبار شکل گرفت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه جمعیت اهانت کننده به محضر اباعبدالله الحسین (ع) در عصر عاشورای سال 1388 کمتر از 100 نفر بودند و ملت ایران با آنان هیچ قرابتی نداشتند، گفت: آن اجتماع در روز 25 خرداد سال 1388 که برای اعتراض به نتیجه انتخابات در تهران گرد هم آمده بودند، پس از نمازجمعه رهبر معظم انقلاب در روز 29 خرداد از فتنه گران جدا شدند و در روز نهم دی همان سال نیز همگام با دیگر مردم انزجار خود را از هر فتنه ای علیه کشور نشان دادند.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از جوامع از این گونه فتنه ها نمی توانند با سربلندی بیرون بیایند، افزود: با وجود اینکه در سال 1388 گرد و غبار فتنه در کشور شکل گرفت و برخی خواص نیز با آن همراهی کردند یا ساکت ماندند، مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 9 دی پاسخ دندان شکن به فتنه انگیزان دادند.
214219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =