برنامه‌ریزی سفر به امارات برای جام ملت‌های آسیا 2019

کمتر از یک هفته تا شروع مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا باقی مانده است. تیم‌های حاضر در این مسابقات مراحل پایانی آماده‌سازی خود را طی می‌کنند و برخی از انها از جمله تیم ملی فوتبال ایران هم آخرین اردوی خود را برگزار می‌کنند. تیم ملی فوتبال ایران عصر روز 26آذر تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا آخرین آماده‌سازی پیش از آغاز مسابقات را انجام دهد. سه بازی اول ایران در شهر ابوظبی برگزار می‌شوند. اگر قصد همراهی تیم ملی در این مسابقات را دارید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

مسابقات ایران در کدام شهرها برگزار می‌شود؟

یازده کشور برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 ابراز تمایل کردند که در نهایت تنها دو کشور ایران و امارات متحده عربی بر تصمیم خود باقی ماندند. فدراسیون فوتبال آسیا در اسفندماه 1393 پس از بررسی شرایط دو کشور، امارات را به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب کرد. این مسابقات در چهار شهر ابوظبی، دبی، العین و شارجه انجام می‌شود.

ایران مسابقات دور اول خود را در شهر ابوظبی برگزار می‌کند. در حال حاضر پرواز مستقیمی به ابوظبی از ایران وجود ندارد. بنابراین دو راه برای رسیدن به ابوظبی برای هواداران ایرانی وجود دارد. یکی استفاده از پروازهای غیرمستقیم به ابوظبی که با هواپیمایی‌های عمان‌ایر و امارات قابل انجام است و گزینه دوم خرید بلیط هواپیما دبی و سپس یک سفر زمینی 1.5 ساعته به ابوظبی است. برای مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما می‌توانید از Wego.ir استفاده کنید که یک موتور جستجو برای مقایسه بی‌طرفانه قیمت آژانس‌ها و هواپیمایی‌های مختلف است.

wego

برنامه مسابقات تیم ایران در این مسابقات به این شرح است:

تاریخ

مسابقه

محل برگزاری

7 ژانویه 2019 / 17 دی 97

ایران – یمن

ورزشگاه محمد بن زاید – ابوظبی

12 ژانویه 2019 / 22 دی 97

ایران – ویتنام

ورزشگاه آل نهیان – ابوظبی

16 ژانویه 2019 / 26 دی 97

ایران – عراق

ورزشگاه راشد آل مکتوم - ابوظبی

wego

تیم فوتبال ایران اگر در گروه خود اول یا دوم شود به طور حتم به دور حذفی راه می‌یابد و اگر سوم شود، در صورتی که از بین تیم‌های سوم به حد نصاب لازم برسد به دور حذفی راه خواهد یافت.

در یک هشتم نهایی اگر ایران تیم اول شود، در سی‌ام دی‌ماه (20ژانویه) با تیم سوم گروه B، E یا F در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی مسابقه می‌دهد. اگر تیم دوم گروه خود شود، دوم بهمن ماه (22 ژانویه) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی با تیم اول گروه E مصاف می‌کند. اما اگر سوم گروه خود و یکی از تیم‌های صعودکننده به دور بعد باشد، یا سی‌ام دی‌ماه در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف تیم اول گروه B می‌رود یا یکم بهمن‌ماه (21ژانویه( در ورزشگاه شهری زاید ابوظبی به مصاف تیم اول گروه A خواهد رفت.

تیم ایران در صورت صعود به مراحل بالاتر در شهرهای ابوظبی، دبی یا العین بازی خواهد داشت و هیچکدام از بازی‌هایش در شارجه انجام نمی‌شود. با توجه به اینکه بیشترین بازی‌های ایران در شهر ابوظبی انجام می‌شود، بهترین شکل برنامه‌ریزی برای سفر به امارات برای دیدن این بازی‌ها، سفر و اقامت در ابوظبی است. فاصله زمینی از هر کدام از شهرهای دبی و العین کمتر از 2 ساعت است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217971