شرکت کفش نوید بهمن استان سمنان یکی از بیست شرکت برتر ایران شناخته شد

پنجمین دوره اعطای تندیس شرکت های منتخب سال ۹۷ در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی انجام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مدیر عامل شرکت کفش نوید بهمن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما  گفت: در این همایش انتخاب برترین شرکت های تولیدی و صنعتی در حوزه های مختلف در سطح کشور، که ما به نمایندگی از هلدینگ توسعه اقتصادی صبا در این جشنواره شرکت کردیم.

 دکتر حسین آزمایشی افزود: شرکت کفش نوید بهمن با عنوان شرکت منتخب این هلدینگ اقتصادی فعالیتهایی که انجام داده بودیم در حوزه تولید بحث کیفیت بود که در سطح استاندارد های جهانی داشتیم و بحث اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که حالا ما توانمند سازی مردم، کارگاههای خانگی که کفش نوید بهمن ایجاد کرده که از معیارهای انتخاب مجموعه، هر ساله این جشنواره به میزبانی موسسات وزارت صنعت معدن تجارت انجام می شود امسال نیز طبق روال هر ساله انجام شد، شرکت کفش نوید بهمن با تکیه به نیروی متخصصی که در این مجموعه دارد، به همت این زحمت کشان در این لیست شرکت های منتخب قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی که فعلا وجود دارد در بحث تولید مشکلاتی که وجود داشت، خوشبختانه ما توانستیم نسبت به میانگین ۳ سال و نیم گذشته تیراژ تولیدی مجموعه مان را بیش از ۳۰ درصد افزایش دهیم، میانگین تولید ۳ و نیم سال گذشته مان زیر سیصد هزار زوج در سال بود که تاپایان سال جاری نزدیک به ۴۰۰ هزار زوج در سال خواهد رسید و نیروی مستقیمی که در این مجموعه دارند فعالیت می کنند حدود ۲۰۰ نفر و به صورت غیر مستقیم ۳۰۰ نفر هستند.

آزمایشی اضافه کرد: در کارگاههای خانگی ما در سطح شهر مهدیشهر الان ۱۰۰ نفر مشغول هستند که قصد داریم در برنامه های آینده این مقدار را نیز افزایش دهیم.

وی گفت: کالای ما هم در داخل کشور فروش دارد. در سازمانهای نظامی، سازمانهای تولیدی مثل شرکت های خودرو ساز، شرکت های فولاد و شرکت های حوزه پتروشیمی، در حوزه کفش های پیاده روی هم محصولاتی مثل برند تن تاک را ما تولید میکنیم، در بحث صادرات نیز به کشورهای سوریه لبنان عراق آذربایجان و ... صادرات داریم و در حوزه CIS هم بازارمان را نیز افزایش خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت کفش نوید بهمن تصریح کرد: ما در دو نمایشگاه در امسال شرکت کردیم یکی نمایشگاه ایپاس بود که نمایشگاه تخصصی محصولات نظامی است و به واسطه اینکه یکی از وزن های تولید ما تولید پوتین های نظامی است نمایشگاه ایفاس را شرکت کردیم . نمایشگاه کیف و چرمی هم که هر ساله در کشور در همین سالن خلیج فارس برگزار می شود نمایشگاه اینفکس بود که شرکت کردیم.

وی افزود:  ما با راه اندازی خط زیر چسب های خودمان که امسال قبل از پایان سال قرار است اتفاق بیفتد که به طبع اون کارگاه های خانگی ما که بحث توانمند سازی مردم که از محورهای اقتصاد مقاومتی است بحث داخل کارخانه خط که راه بیفتد تقریبا می شود گفت پیش بینی این است که ما تمرکزمان روی کارگاههای خانگی مان باشد که فقط یک بخشی از کار نهایی تولید محصول به واسطه ماشین آلات تخصصی در سطح کارخانه انجام بشود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =