سونی در نمایشگاه امسال با نمونه‌های جالب‌توجهی از دوربین‌های فیلمبرداری شرکت کرده است. دوربین‌های 2بعدی به پروژکتور داخلی مجهز شده‌اند و دوربین سه‌بعدی فیلم‌ها را با کیفیت دبل فول اچ‌دی ضبط می‌کند.

محبوبه عمیدی: آیا فکر می‌کنید کیفیت ویدئوهای 3بعدی خانگی به آن حد خواهد رسید که قابل پخش از تلویزیون‌های 3بعدی باشند؟ با تلاش سونی برای ارائه مدل‌های تازه و منحصر‌به‌فرد از دوربین‌های فیلمبرداری این آینده چندان دور به نظر نمی‌رسد.

دوربین فیلمبرداری سه بعدی HDR-TD10

به عنوان مثال می‌توان به دوربین استثناییHDR-TD10 که یکی از دوربین‌های رونمایی شده توسط این شرکت در سی.ای.اس 2011 است، اشاره کرد. این دوربین اولین دوربین فیلمبرداری 3بعدی با کیفیت ضبط دبل فول اچ‌دی است که از یک نمایشگر ال‌سی‌دی 3بعدی 3.5 اینچی با قابلیت لمسی بهره می‌برد و می‌توانید فیلم‌ها را به وسیله آن بدون‌نیاز به عینک 3بعدی تماشا کنید. برای دوربین‌های 2بعدی سونی نیز قابلیت نمایش به وسیله ویدئو پروژکتور پیش‌بینی شده است.

دوربین فیلمبرداری سه بعدی HDR-TD10

به گزارش گیزمگ، دوربین فیلمبرداری HDR-TD10 از دو لنز جی سونی، 2 حسگر تصویر سی‌موس Exmore R و 2 پردازنده تصویر BIONZ بهره می‌برد.  این دوربین ویدئوها را با کیفیت دبل 1080 در 1920 ضبط می‌کند و جالب است بدانید این قابلیت را دارد که به شکل خودکار محتوای سه‌بعدی آنها را روی صفحه‌های نمایش 2بعدی با کیفیت فول اچ‌دی 2بعدی به نمایش درآورد. حافظه داخلی این دوربین 64 گیگابایت پیش‌بینی شده است. مطابق اعلام سونی این دوربین از بهار آینده به قیمت 1500 دلار در دسترس خواهد بود.

دوربین 2بعدی HDR-PJ10E

مدل‌های 2 بعدی ارائه شده در سی.ای.اس مجهز به ویدئو پروژکتور داخلی هستند که در پشت صفحه ال‌سی‌دی ۳ اینچی آنها تعبیه شده است. با استفاده از این پروژکتور می‌توان تصاویر را از فاصله ۵.۴ متری به قطر 152 سانتیمتر روی پرده نمایش داد. در حقیقت سونی باعث می‌شود بدون‌نیاز به تلویزیون به تماشای تصاویر فیلمبرداری شده بپردازید. سونی برای صدای ویدئوها هم طرح فوق‌العاده‌ای دارد و در این دوربین‌های جدید از اسپیکرهای استریو مجهز به آمپلی‌فایر دیجیتال S - master استفاده شده است.

دوربین 2بعدی HDR-PJ50VE

مدل HDR-PJ50VE از این سری با دیسک‌سخت ۲۲۰ گیگابایتی از بهار آینده به قیمت ۱۰۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد و نمونه‌هایی که از حافظه ۳۲ و ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برند، پس از آن و با قیمت‌های ۹۵۰ و ۷۰۰ دلار در دسترس خواهند بود.

50173

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =